استقبال مردم و مسافران نورزی از اقامه‌ی نماز جماعت در مجموعه تفرجگاهی آبشار بافق

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 15 فروردین 1395

namaz (4)

مسئول فرهنگی اجتماعی شهرداری بافق از استقبال مردم و مسافران نوروزی از اقامه‌ نماز جماعت در مجموعه تفرجگاهی آبشار این شهر خبر داد.

اسرافیل پناهی با بیان اینکه برنامه اقامه نماز با همکاری واحد فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج بافق به مورد اجرا گذاشته شده بود اظهار داشت: در راستای تحقق این برنامه از ابتدای سال 95 تا پایان 13 فروردین همه شب نماز مغرب و عشاء با حضور خیل عظیم مردم ولایتمدار و متدین شهرستان بافق و مسافران عزیز نوروزی دراین مجموعه به جماعت اقامه شد.

وی به ارائه خدمات متنوع فرهنگی، تفریحی و معنوی برای نخستین بار در این مجموعه تفرجگاهی اشاره و تصریح کرد: طرح اقامه نماز جماعت در این تفرجگاه مورد استقبال مردم به ویژه جوانان و نوجوانان قرارگرفت.

پناهی ایجاد فضای مناسب جهت ادای فریضه نماز جماعت را یاد آور شد و گفت : اجرای باشکوه طرح اقامه نماز، اقدامی پسندیده ای بود که مردم در کنار برنامه های تفریحی و بهره گیری از خدمات گوناگون مجموعه تفرجگاهی آبشار بافق، در یک فضای معنوی و عرفانی نماز مغرب و عشاء را با اتحاد و همدلی به جماعت اقامه می کردند.

مسئول فرهنگی اجتماعی شهرداری بافق هدف از اجرای این طرح را انتقال ارزشهای معنوی و اسلامی و ترویج فرهنگ اقامه نماز اول وقت به نسل کنونی عنوان کرد.

 

 

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 15 فروردین 1395 - 2:23 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شهردار عزیز شهرمان و پرسنل خدوم شهرداری که توانستند محیطی مفرح و شاد را برای همشهریان خود بوجود آورند واقعا در پارک آبشار زحمات زیادی کشیده شده که با کمی قدم زدن در پارک می توان آن را لمس کرد

علیرضا پورامینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 18 فروردین 1395 - 8:08 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بسمه تعالی
باعنایت به ایات نورانی قران که می فرماید((هنگامی که تمکنی یافتنداقامه نماز میکنند ……..))این حرکت زیبا ودرخورستایش است لذابه رسم ادب دستتان رابه گرمی می فشاریم

You cannot copy content of this page