هماهنگی برنامه های بزرگداشت روز قدس در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 19 مرداد 1391
طی نشستی صورت گرفت؛
هماهنگی برنامه های بزرگداشت روز قدس در بافق
جلسه هماهنگی روز جهانی قدس با حضور مسئولان شهرستان بافق در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق پیش از ظهر چهارشنبه در نشست برنامه ریزی بزرگداشت روز جهانی قدس با اشاره به تحولات اخیر سوریه و نقش بیداری اسلامی در این تحولات اظهار داشت: نامگذاری روز قدس توسط امام راحل نشان از تدبیر، شجاعت و دور اندیشی آن پیر فرزانه بود و امام با این نامگذاری موجبات عزت اسلام و مسلمین و ذلت استکبار را فراهم کرد.
سلیمانی افزود: روز قدس از جایگاه ویژه ای در جهان اسلام برخوردار است که در اثر آگاهی بخشی معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری به یک مسئله بین المللی تبدیل شده است.
وی خواستار برنامه ریزی هرچه بهتر مسئولان و برگزارکنندگان مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان بافق شد.
فرماندار بافق نیز در این جلسه  با اشاره به تحولات اخیر منطقه اظهار داشت: یوم الله قدس امسال از جمله تحولات استثنایی و تاریخی نشأت گرفته از خیزش های اسلامی – مردمی و ضد استکباری منطقه خاورمیانه است که از حساسیت ویژه ای برخوردار است.
حسین ندافیان هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای هرچه باشکوهتر برگزار کردن روز جهانی قدس عنوان کرد و افزود: مردم شهرستان بافق با  حضور هرچه باشکوه تر در تظاهرات ضد استکباری، برای عدالت خواهی و ظلم ستیزی و دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و انسانهای خداجو و آزادیخواه و برای رهایی قدس شریف انزجار خود را کما فی السابق و پرشورتر از سنوات گذشته از  رژیم صهیونیستی به جهانیان نشان خواهند داد.
در این نشست حاضران در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح  و برای برگزاری هرچه باشکوه تر روز جهانی قدس برنامه ریزی کردند.
اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، ایستگاه نقاشی کودکان با موضوع قدس، توزیع بروشور و ویژه نامه و پوستر، تهیه آدمک سران استکبار توسط تشکل های دانش آموزی و به آتش کشیدن آن، و… از مهمترین برنامه های روز جهانی قدس در بافق است.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان بافق ساعت 11 صبح از بلوار امام خمینی (ره) با شرکت مردم همیشه در صحنه بافق به طرف مسجد جامع این شهرستان برگزار می شود.عبدالهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page