تامین زیر ساخت کمپ” شن و شادن” نیاز به هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان دارد

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 16 فروردین 1395

دهیار روستای مبارکه بخش مرکزی بافق:
تامین زیر ساخت کمپ” شن و شادن” نیاز به هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان دارد
دهیار روستای مبارکه گفت: مشکلات کمپ “شن و شادن” از نظر زير ساختی باتوجه به تازه تاسيس بودن در نقطه شروع چند جانبه است و شامل تاسيسات آب ، برق و همجنين راهداری به مسافت 7کيلومتر که نياز مند هزينه اي بالغ بر 2 ميليارد تومان می باشد.
محسن حیدری در گفتگویی تلفنی با خبرنگار”بافق فردا” اظهار داشت: با توجه به اينکه کمپ “شن و شادن” يک کمپ خصوصی می باشد که طی دوسال متوالی که به صورت سيار و موقت در تعطيلات عيد نوروز فعاليت دارد دهياری و شورای اسلامی جهت دسترسی آسان در امر بهبود وضع کنونی و نظر به خاکی بودن راه خدمات مربوطه شامل گريدر وآب پاشي مسير و همچنین جمع آوری زباله به طور مکرر را با توجه به نياز با آن کمپ همکاری لازم را داشته است.
دهیار مبارکه بیان کرد : در صورت استمرار کمپ و تمايل آن مجموعه دهياری آماده سرمايه گذاري و مشارکت را دارد. بودجه گردشگری در صورت عدم اولويت ساير پروژه های عمرانی خود روستا مي توان تصويب کرد به شرط اينکه دهياری مشارکت در آن امر داشته باشد. دهياری و شورا طبق ضوابط نمي تواند هيچ گونه کمکی در صورت عدم مشارکت داشته باشد. ولی چون راه جنبه عمومی دارد انجام وظيفه نموده است.
حیدری گفت: ميطلبد قبل از هرگونه اقدام مسئولين امر در زمينه جذب هرچه بيشتر و معرفی جاذبه های شهرستان در سطح استان و کشور تدبيری بينديشند. تا بعد مسافتی تا استان برای “توريست” به چشم نيايد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 18 فروردین 1395 - 11:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای حیدری این شرکت که داره اینجا کار میکنه کجا به ثبت رسیده؟

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 فروردین 1395 - 7:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کاش دراین کمپ(شن وشادی) شترو اسب نمی اوردن .تاحداقل این شنها کثیف نمی شد

You cannot copy content of this page