بارساي كوير قهرمان مسابقات فوتسال جام نوروز در بافق

دسته: عمومی , ورزشی
۶ دیدگاه
سه‌شنبه - 17 فروردین 1395

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فينال مسابقات فوتسال جام نوروز با حضور فرماندار ، بخشدار مركزي ، مدير عامل باشگاه ورزشي آهن ، جمع كثيري از جوانان و ورزش دوستان در سالن ورزشي كوثر بافق برگزار شد.

رییس هیئت فوتبال شهرستان بافق در خصوص برگزاري سيزدهمين دوره مسابقات فوتسال جام نوروز گفت: مسابقات فوتسال جام نوروز در سه گروه نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در سالن كوثر مجموعه تختي بافق برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهيم تفكري افزود: این دوره از مسابقات با حضور 22 تیم و انجام 58 بازی در گروه هاي پنج و 12 تیمی برگزار شد كه نتيجه اين رقابت ها عبور 133 توپ از خط دروازه ها بود.

وي عنوان كرد : از 22 تيم شركت كننده 9 تيم به مرحله فينال و نيمه نهايي راه يافتند كه در نهايت در رده نوجوانان تيم شهيد فتاحي مقام اول و تيم هاي پرديس و محبان انصار حائز مقام دوم و سوم شدند.

رئيس هيات فوتبال شهرستان بافق از كسب مقام اولي رده جوانان توسط تيم كافه نسيم خبرداد و گفت : در اين رده تيم هاي شهيد فتاحي و مباركه به ترتيب دوم و سوم شدند.

وي خاطر نشان كرد : فينال جام نوروز در رده بزرگسالان كه با شور و نشاط خاصی از سوی بازیکنان و هواداران دو تيم بارساي كوير و ثامن برگزار شد كه پس از ضربات پنالتي تيم بارساي كوير قهرمان ، تيم ثامن نائب قهرمان و تيم زائر به مقام سوم دست يافتند.

ابراهيم تفكري در پايان ضمن تقدير از رستوران كافه نسيم به خاطر حامي ورزشي اين مسابقات، ابراز امیدواری کرد: تیم های شرکت کننده در مسابقات جام نوروز نمایش خوبی از خود بجای گذاشتند، که امیدواریم این مسابقات برای ارتقاء سطح فوتبال در این شهرستان اثرات چشم گیری داشته باشد.

IMG_5308 IMG_5314 IMG_5319 IMG_5325 IMG_5348 IMG_5355 IMG_5364 IMG_5365 IMG_5371 IMG_5374 IMG_5386 IMG_5423 IMG_5436


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
علیرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 17 فروردین 1395 - 11:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دوست عزیز جوانان محبان انصار بوده که قهرمان رده جوانان شده و حامی این باشگاه مدیریت محترم کافه نسیم

ستون این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 17 فروردین 1395 - 2:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

نه دوست عزیز تیم به نام کافه نسیم تو مسابقات شرکت کرده و اینکه کافه نسیم خیلی بیشتر از اینا کار کرده

سید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 - 12:13 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ستون جان میدونیم که کافه نسیم از نظر مالی حمایت کرده و این جای تقدیر و تشکر داره از مدیریت کافه نسیم جناب آقای عبداللهی ولی تیم آماده محبان انصار و بازیکنان این تیم بودند که اسم کافه نسیم رو تو این جام جاودانه کردند باید از مربیان این باشگاه و مدیرانش تقدیر کرد

اسماعیل احمدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 - 9:23 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بازهم قهرمانی باز هم بارسا..این تیم رکوردی دست نیافتنی را از ان خود کرد.بارسا برا چهارمین بار حضوردرجام های فوتسال تشکیل شده در بافق موفق به ثبت چهارمین عنوان قهرمانی خود به اسپانسری اریا معدن شد.تیم بارسای کویر شهد این قهرمانی گوارای وجودتان.

میثم بابازاده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 21 فروردین 1395 - 12:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بازی ها بسیار عالی بود و وتیم بارسا به داشتن مربی بنام مجید رنجبر افتخار میکند … مربی که خوب باشد مطمعا تیم هم خوب میشود

جاسم دوو این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 22 فروردین 1395 - 2:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا قهرمانی برازندشون هست ایول بارسایی ها افرین ب شما

You cannot copy content of this page