بزرگترین حوزه گردشگری کشور متعلق به استان های جنوب شرق است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 18 فروردین 1395

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد:
بزرگترین حوزه گردشگری کشور متعلق به استان های جنوب شرق است
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: بزرگترین حوزه گردشگری کشور متعلق به استان های جنوب شرق است. جنوب شرق کشور 35 درصد از حوزه گردشگری را به خود اختصاص داده است.
سید مصطفی فاطمی در حاشیه اولین نسشت منطقه ای گردشگری استان های جنوب شرق که در بافق برگزار شد در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: جلسه امروز با هدف ارائه نظرات موافقان و فعالان گردشگری در استان های منطقه پنج کشور (یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی) در بافق تشکیل شد.
وی هدف اصلی از تشکیل این نشست را بستن تورها و مسیرهای بین استانی در حوزه گردشگری دانست و افزود: خوشبختانه نظرات خوبی در مورد محورهای گردشگری ارائه شد.
فاطمی ادامه داد: چند مسیر خاص طبیعت گردی، مذهبی و فرهنگی در استان یزد بسته شد. تورهای مسافرتی در قالب دو تا شش روزه برنامه ریزی شده؛ عمده مسیرها از بین استانی است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با بیان اینکه بیشترین وسعت طبیعی در حوزه گردشگری متعلق به استان های جنوب شرق کشور است بیان کرد: خاصیت های متفاوتی در حوزه گردشگری وجود دارد.عمده باغ ها، قنات ها، کویر از جمله موارد است.
سید مصطفی فاطمی گفت: مسیرهای کمتر شناخته شده در این نشست مورد تاکید قرار گرفت . برنامه ی بسته شده در محور کتابچه استخراج و در اختیار دفاتر خدماتی، نمایشگاه ها و طبیعت گردان و علاقمندان جنوب شرق کشور قرار می گیرد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 - 4:15 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شهرستان بافق از نظر گردشگری یک منطقه بکر به حساب می اید چرا که تاکنون این منطقه از لحاظ صنعت گردشگری مورد توجه نبوده مانند سنگ آهن ما که در زمان اکتشاف یک پروژه ای بود که مورد توجه قرار گرفت امیدواریم که با همت مردم و مسئولین شهرستان ، صنعت گردشگری در بافق یک راهی متفاوت را طی نماید و به سمتی برود که درامد حاصل از آن باعث رونق و ابادانی بافق شود.

You cannot copy content of this page