کارگاه نجاری یا بیمارستان؟

دسته: عمومی
۵ دیدگاه
یکشنبه - 22 فروردین 1395

بیمارستان ولیعصر(عج) بافق این روزها سخت بیمار است/ کارگاه نجاری یا بیمارستان؟
اندر احوالات بیمارستان بافق که این روزا اصلا حال خوشی نداره.
مسئولان بیمارستان این روزا مشغول تعمیر و بهسازی بخش های مختلف این بیمارستان می باشندکه جای تقدیر و تشکر فراوان دارد، اما تعیمر و نوسازی به چه قیمتی؟
استفاده از تخت بیمار در حال به هوش آمدن از عمل آپاندیس به جای چهار پایه جهت نصب دیوار پوش و فراگیر شدن بوی چسب در فضای مورد استفاده بیماران گرفته تا برش چوب و تبدیل اتاق نگهداری نوزادان که در اولین روز هایی که چشم به این دنیا گشوده اند و در زیر دستگاه نور قرار دارند و هر لحظه باید با صدای دلخراش دستگاه برش چوب از خواب بیدار شوند به کارگاه نجاری و اینکه این عمل چه ضربات جبران ناپذیری به روحیه این نوزادان بی گناه خواهد داشت..
حال سوال اینجاست که آیا مسئولان بیمارستان به خودشان اجازه می دهند که با اطفال و نوزادان تازه متولد شده و فرزندان خودشان این گونه برخورد شود؟
و اینکه چه کسی مسئولیت ضربات روحی و شاید جسمی وارده به این نوزادان که تا پایان عمر گریبان گیر آنان خواهد شد را بر عهده خواهند گرفت؟
چرا باید اینگونه مسائل فقط در بیمارستان بافق اتفاق بیفته مگر بیمارستان با نصب تابلوهای سکوت از سر وصدای که مزاحم حال بیمارستان می شود جلوگیری نمی کند؟
و اما نکته ای جالبتر از این موضوعاتی که در بالا آمده پاسخ پیمانکار این طرح می باشد که خروج تجهیزات برشکاری خود از اتاق نوزادان را باعث تاخیر در انجام طرح بیان می کند!!!
در پایان از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان خواهان رسیدگی به این موضوعات به ظاهر ساده اما پر اهمیت هستیم


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 22 فروردین 1395 - 11:08 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حدود یکماه پیش هم به جهت زردی نوزاد مجبور شدم ,نوزاد 4 روزه ام را در بخش بستری کنم.وقتی اوضاع بیمارستان!!! نه بهتره به قول نویسنده کارگاه نجاری را دیدم به داروخانه دکتر تشکری مراجعه کردم که دستگاه کرایه ای رفع زردی را با هر قیمتی کرایه و در منزل اینکار را انجام دهم که ایشان فقط همان یک دستگاه را داشت و از شانس بد ما آنهم دست کسی بود. باالاجبار به بیمارستان رفته و نوزادم را بستری کردم.و بنده در همان یکربع که آنجا بودم اعصابم به هم ریخت و بالاخره کار را حدود ساعت 20 تعطیل کردند. با خودم گفتم وای به حال مریضها و پادار مریض.تازه سالن بیمارستان اینقدرم که نیاز به تعمیر و نصب دیوارپوش داشته باشد, خراب نبود.ولی جا داره از پرسنل بخش اورژانس ,آقای دکتر توانا ,خانم دکتر پزشک پور, خانم سلوکی و دیگر همکاران بخش اطفال به خاطر سعه صدر و دلسوزی در کارشان تشکر و قدردانی شود.

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:36 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای شهروند این دفعه که میخوای خیرات کنی یک دستگاه برا بیمارستان بگیر مردم هم استفاده کنند دعای خیری برا شما

حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 22 فروردین 1395 - 9:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شما قضاوت کنید یک آلاچیق بیش از یک ساله که دارند میسازند و هنوز تمام نشده و جالبه که پرسنل بیمارستان با این کار مخالفند ؟ جناب آقای فرماندار یک سری بزنید به بخش زنان بیمارستان تا شما از خرابکاریهای بی برنامه … بیمارستان مطلع بشوید !!!!

کارگران این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 فروردین 1395 - 2:01 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام. گذاشتن چنین اخبار حاشیه ای و زرد دور از انتظار برای سایت خبری بافق فرداست.مطمئنا نوشتن چنین مطالبی نشانگر سطح فکری بسیار پایین نویسنده می باشد.با کمی تعقل می توان فهمید انجام چنین اقداماتی ضروری و باعث پیشرفت بیمارستان و شهرمان خواهد شد.

مطلع این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 فروردین 1395 - 10:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

تخریب بخش زایمان بیمارستان که از ابتدای ساخت بیمارستان تا کنون تغییری در اون داده نشده به دلیل احداث اتاق های زایمان پیشرفته LDR هست که بخش زایمان بیمارستان را همسطح بخشهای زایمان پیشرفته دنیا میکنه، اتفاقا باید بدونید خیلی از زنان باردار بافقی منتظرند این بخش آماده بشه تا بتونن زایمانشون را توی بخشهای اینچنینی انجام بدن، ضمنا این یکی از برنامه های وزارت بهداشت جهت ارتقا بیمارستانها و ترویج زایمان طبیعی نیز هست که در تعدادی از بیمارستانهای دیگه استان نیز در حال انجامه و اتفاقا بیمارستان بافق از بقیه اونا جلوتر هست.حسن آقا، این خرابکاری که شما فرمودید بی برنامه نیست اتفاقا یکی از مهمترین برنامه های وزارت بهداشته و انشاا.. به زودی شاهد افتتاحش خواهیم بود. یه کم منصف باش.

You cannot copy content of this page