بازتاب

دسته: عمومی
۱۸ دیدگاه
دوشنبه - 23 فروردین 1395

مدیرمسئول محترم سایت خبری بافق فردا

 

سلام علیکم

احترامأ ، با توجه به درج مطلبی تحت عنوان “کارگاه نجاری یا بیمارستان” در آن سایت لازم است طبق قانون عینأ جوابیه این بیمارستان را به صورت کامل جهت اطلاع عموم در سایت مربوطه درج نمائید.

جای بسی تاسف است که به جای استقبال از تغییرات ایجاد شده در همه زمینه ها در بیمارستان بافق که این مرکز را به یک بیمارستان پیشرو و قابل قبول در سطح استان تبدیل نموده است و انعکاس و اطلاع رسانی لازم در این مورد، این سایت به تخطئه و تخریب و وارونه نمایی کارهای انجام شده روی آورده است.

مسئولین این بیمارستان مردم بافق را لایق بهترین ها می دانند و در طول چندسال گذشته همه اقدامات انجام شده در بیمارستان که کم هم نبوده است از قبیل تغییر فضاهای فیزیکی بیمارستان، خریداری تجهیزات متعدد و پیشرفته، جذب و به کارگیری گسترده نیروی انسانی در رشته های مختلف در جهت همین منظور بوده است.

جالب است بدانید که با اقدامات انجام شده اکنون بیمارستان بافق از یک بیمارستان درجه دو و در مورد بعضی بخش ها درجه سه، به یک بیمارستان درجه یک در تمامی بخش ها تبدیل گردیده است و این بیمارستان جزء هفت بیمارستان درجه یک استان می باشد که گواهی درجه بندی آن نیز جهت درج در سایت مذکور عینأ ارسال می گردد.

در مورد تعمیر و بهسازی بخش ذکر شده نیز با توجه به اینکه این بخش بزرگترین بخش بستری بیمارستان می باشد و در هیچ کجای دیگر بیمارستان ظرفیت گنجاندن بیماران این بخش نیست، راهکار چه بود؟ آیا می شد این بخش را کامل تعطیل نمود و به بیماران گفته می شد جهت درمان خود به یزد مراجعه نمایید؟؟ آیا می شد بیماران را به سالن های بیمارستان منتقل و بدون هیچ امکاناتی در سالن بستری نمود؟؟ آیا این اقدام در شأن بیماران محترم و گرانقدر ما بود؟؟ آیا می شد بیماران این بخش را به بخش زایمان و یا دیالیز منتقل نمود یا به بخش ccu برد؟؟ آیا می شد بخش مذکور را به حال خود رها نمود و مردم عزیز بافق را از امکانات و فضای فیزیکی بهتر محروم نمود؟؟ پس چه باید می شد تا هم بیماران عزیز از درمان محروم نگردند و هم از امکانات و فضای فیزیکی بهتری نیز بهره مند شوند. تصمیم گرفته شد به جای تخلیه بخش ، اتاق به اتاق تخلیه صورت و کار بهسازی و بازسازی با حداقل سر و صدا و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد البته سر و صدای ایجادی گاهی باعث رنجش خاطر بیماران عزیز نیز می شد که در این زمینه با اطلاع رسانی، پوزش خواهی و جلب نظر آنان کار ادامه می یافت. اکنون کار تعمیرات بخش به پایان رسیده است و فضای موجود که به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل نمی باشد جهت استفاده بیماران عزیز کاملا محیا می باشد. بهتر است به جای زیر سوال بردن اقدامات مثبتی که در جهت خدمت به مردم در هر کجای شهر انجام می شود و مایوس و نا امید نمودن مردم جهت بهره وری از امکانات شهر و نیز دلسرد نمودن مسئولین، به فکر اطلاع رسانی صحیح و انجام رسالت درست خود بوده و مردم و مسئولین را جهت توسعه و پیشرفت روزافزون شهر یاری گر باشید.

این بیمارستان مردم شهر را لایق بهترین امکانات و خدمات می داند و با تمام توان در جهت رسیدن به آن تلاش می نماید. استقبال روزافزون مردم که در طول دو سه سال گذشته چند برابر شده است خود نیز گویای این مسئله می باشد.

بد نیست به این نکته اشاره کنم که در بازدید انجام شده توسط آقای دکتر میردهقان مدیرکل نظارت ، بازرسی و اعتبار بخشی وزارت بهداشت که در ایام نوروز با حضور معاونت محترم فرماندار انجام شد از بیمارستان بافق به عنوان نمونه در استان یاد نمودند و از اقدامات انجام شده بسیار اظهار رضایت کردند که در مصاحبه خبری انجام شده توسط خبرنگار محترم شبکه یزد آقای عبداللهی ، ایشان واضحأ به این نکته اشاره نمودند.

امید است هدف آن سایت  خبری از خبررسانی این چنینی، نه خبررسانی که حاشیه سازی جهت مسئولین و نیز محروم نمودن مردم از استفاده از امکانات و تسهیلات موجود در شهر و راهی نمودن آنان در جاده پر پیچ و خم مرکز استان که خود در برگیرنده هزینه، وقت و خطرات بسیار زیاد است نباشد که خود جفای بزرگ در حق مردم است.

در پایان به این نکته بسنده می شود:

چشم ها را باید شست ، جور دیگر باید دید

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
رنجبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 فروردین 1395 - 1:46 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام و خسته نباشید خدمت ریاست، مسئولین و پرسنل زحمتکش بیمارستان
واقعا چشم ها را باید شست. زحمات این عزیزان شایسته قدردانیست.
بافقی ها لایق بهترین ها هستند.

مریض بستری شده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 فروردین 1395 - 1:46 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جادارد اززحمات کادر درمانی و مدیریت بیمارستان بافق تشکر بشه

الف- برزگری بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 فروردین 1395 - 2:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

همیشه ایجاد تغییر و نوسازی با حاشیه هایی همراه خواهد این ناگزیرست.
لیکن ضمن تقدیرو تشکر از بیمارستان و کادر زحمتکش آن بازهم می شود تغییر و نوسازی را در زمان و مکانی انجام دادکه افراد شاغل در بیمارستان و بیماران بستری بر روی تخت کمتر دچار استرس وفشار ناشی از صداهای بابهنجار شوند.
بفرض مثال میشود باکمی خوش سلیقگی و تحمل فشار کار از طرف نیروهای فنی کار برش و آماده سازی نما را در بیرون ساختمان انجام داد و فقط برای نصب در ساعاتیکه مراجعه کمتراست اقدام نمود.
در ضمن کاملا مهیا می باشد درست است نه محیا
بازهم خسته نباشید وخدا قوت

رها این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 فروردین 1395 - 3:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چه ربطی به سایت داره جناب.اقدامات شما بسیار قابل تقدیر ولی رسالت سایت انعکاس اخبار و تحلیل آن و درج نظرات خوانندگان و رساندن مشکلات شهری به گوش مسئولان و مردم شهره حالا چطور شد سایت داره تخریب میکنه؟یه کم در مورد وظایف سایت و مجلات و روزنامه ها تحقیق بفرمایید بعد جوابیه صادر فرمایید .
نارضایتی بیماران در قبال سروصداهای ابزار آلات کاملا بجا و قابل شنیدن هست وبه قول شما بهترین کار تخلیه تک تک اتاق ها و بهسازی آنهاست .مدیر مسئول سایت نظرات یکی از شهر وندان رو انعکاس داده شما نمیبایست نظر یک شهروند رو به کل مردم تعمیم بدی.
نظرهرکس محترمه.
شماکارتون رو به بهترین وجه ممکن انجام بدید حرف و حدیث همیشه هست.

    a این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 فروردین 1395 - 7:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    یعنی این تعریف از رسالت یک سایت، رو باید از دید این خواننده محترم (رها) توی کتاب گینس نوشت…. رسالت یک سایت انعکاس اخبار و تحلیل آن و درج نظرات خوانندگان و رساندن مشکلات شهری به گوش مسئولان و مردم شهر !!!!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی هر مطلبی که ارسال شد به سایت بدون اینکه سایت بره تحقیق کنه ببینه درسته یا غلط انتشار عموم بده، بعد وقتی افکار عمومی داغون شد، حالا دو تا نظر هم زیرش بنویسن چجوری میشه دیگه این افکار عمومی رو درست کرد…. کسانی که این تعریف رو از سایتهای خبری دارند، واقعا براشون متاسفم…. مسئله اینه که خود سایت بافق فردا هم همین تعریف رو انگار داره و برخی مطالبی که می زاره عین دروغ هست، برخی مطالب فنی و تحلیلی و حتی اشعاری که می زاره، باعث آبروریزی هست، ولی فقط به این دلیل که خواننده داشته باشه، هر مطلبی رو میزاره…. اصولا سایتهایی این چنینی نه تنها به ارتقای افکار عموم نخواهند پرداخت، بلکه بیشتر از حاشیه سازی نان می خورند…. سانسور نکنید مثل هر نظری که داده ام و نگذاشته اید

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 فروردین 1395 - 7:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خیلی جالبه کارمند بیمارستان هستم 4 مورد راکارمندان بیمارستان نوشتند خیلی تعجب کردم خودشان از خودشان تعریف کنند !

شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 فروردین 1395 - 8:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقدامات انجام شده در بیمارستان در طول چندسال گذشته واقعا قابل تقدیره، هنوز یادمون نرفته بیمارستان بافق شبیه یک درمانگاه بزرگ بود، در ضمن انتخاب سایت هم مهمه، باید به تاثیر خبرهایی که گذاشته میشه هم فکر بشه، در مورد بعضی ادارات یک نفر اگر انتقادی بکنه به حق یا ناحق بلافاصله روی سایت قرار میگیره و آب و تاب هم داده میشه،ولی هیچ خبری از اطلاع رسانی درباره اقدامات مثبت انجام شده در اون اداره از سوی سایت نیست، یا می بینیم در مورد بعضی ادارات هیچ وقت هیچ خبری روی سایت قرار نمی گیره یعنی درمورد آنها همه چیز گل و بلبله و هیچ کس هیچ نارضایتی ای نداره؟
همیشه کارهای مثبت همراه با مشکلات و گرفتاریها و دردسرهای خاصی هست ولی نباید به گونه ای بازتاب داده بشه که کل اون اقدام زیر سوال بره و یا اون اقدام مثبت کلا منفی جلوه داده بشه!
درمورد وظایف سایت هم اطلاع رسانی صحیح بسیار مهمه و مهمترین وظیفه سایت و روزنامه ها هم همینه،البته انتقاد و انتقاد پذیری هم مهمه و بایدنظرات شهروندان هم انعکاس داده بشه، ولی آیا سایت حق داره که نظر یک شهروند را به گونه ای انعکاس بده که انگار نظر همه مردم و یا همه شهروندان هست؟ و یا به گونه ای انعکاس بده که ای داد ای هوار به فریاد برسید که چه داره انجام میشه؟ در صورتی که وقتی نگاه می کنی می بینی کل اقدام ،اقدام مثبت و به نفع مردم هست. واقعا باید افق نگاه عوض بشه و وسیعتر و بازتر فکر بشه!

    مظفر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 فروردین 1395 - 9:24 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    سلام.
    شهروند گرامی کمی انصاف داشته باش مگه بنده خداها علم غیب دارن که باید از همه امورات جاری و غیر جاری اطلاع داشته باشند ؟اگر هر شهروند یک خبر نگار بود اینقدر عالی میشد که نگو .اطلاعات و اخبار روزمره بدون فون وقت دست مردم میرسید و باعث دلخوری بعضی از دوستان که دارند برای رضای خدا وخدمت به خلق خدا انجام وظیفه مینمایند نمیگردید ولیکن پیشنهاد شهروند خبرنگار باید اجرا بشه تا در هرگوشه از شهر که کارخاصی و یا خدای ناکرده اتفاق خاصی روی داد سریع به سمع و نظر مردم برسه.
    عادلانه قضاوت کردن.برداشتن عینک بدبینی.یک سوزن به خود زدن و یک جوال دوز به دیگران از پند های اجداد ماست که با رونق شهر نشینی و کلاس گذاشتن به دست فراموشی سپرده شده.بد نیست گاهی با عقبگرد و نیم نگاهی به خود ،خودرا تافته جدابافته ندانیم .
    درودبر شما

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 فروردین 1395 - 8:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کادر زحمتکش بیمارستان .بنده خودم یکی از بیمارانی بودم که دو شب بستری بودم .خداییش سرو صدا بود ولی دیگه همینه.الان بهتون میگم خسته نباشیدبازم خسته نباشید .بازم خسته نباشید

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 فروردین 1395 - 9:28 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حالا دیگه بیاید مثال نیمه پر و خالی لیوان را الگو خود قرار دهیم . چه بهتر بود که این فعالیت ها با هماهنگی پیمانکار در زمان مناسبی که مزاحمت کمتری داشت انجام می شد ولی ما نباید اصل کار را زیر سوال ببریم واقعا دربیمارستان بافق تغیرات خوبی انجام شده است یه پیشنهاد اگر تعدادی پرسنل با تحصیلات مدیریتی جهت قسمت های مختلف در بیمارستان به کار گرفته شوند فعالیت ها با نظم و ارامش بهتری انجام می شود.

دهقان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 فروردین 1395 - 10:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
انجام این تغییرات قابل تقدیره ولی وقتی کارگر نصب پی وی سی به خود اجازه میده که دستگاه پر سرو صدای برش را داخل اطاق و در نزدیکترین فاصله محل نصب قرار بده همه زحمتها زیر سوال میره
فاصله محوطه بیرون .تا محل اطاقها حداکثر چهل متره و اکثر اندازه ها یکسان. براحتی و با مدیریت بهتر میشد برشکاری پر سرو صدا را در بیرون انجام داد

کارمندبیمارستان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 فروردین 1395 - 12:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

نظرات همه قابل احترام .ولی بعضی کارهای انجام شده هزینه بیهوده کردن است ازجمله ساختن الاچیق درمحوطه که اصولا نه به دردبیمارستان میخورد نه اب وهوای بافق .این سازه را داخل پارکها میسازندچون کسی که بیمارستان می ایددردمند است یاهمراه بیمارکه اوهم به خاطربیمارش دل ودماغ تفریح ندارد اب وهوای بافق هم اجازه استفاده از این سازه را نمی دهد.نه درتابستان نه در زمستان .میشدبه جای این هزینه ان را در درختکاری درمحوطه بیمارستان استفاده کرد.مورددیگرهمین تعمیرات داخل بیمارستان همه کارها چندباره است چندصدمیلیون تومان هزینه خریدسرامیک وکاشی شده ان هم بدون تحقیق ولی از طرف کارشناسان برای بخش زایمان تاییدنشده وشرکت فروشنده نیز حاضر به تعویض نشده فعلا داخل انبار جاسازی شده .سرویسهای بهداشتی راافرادناکارامدتعمیرکرده اندولی به دلیل خرابی کار از نو تعمیرشده وهزینه های اضافی .یکی ازدستگاههای عکسبرداری راکه سالم وکارامدبودجمع کردند ساختمانش راخراب کردندتادستگاه سی تی اسکن نصب کننددرصورتی که میشدباهمان هزینه ساختمان جدیدی بسازندویک دستگاه پرتونگاری یدک هم داشته باشند.درهای ورودی سی تی اسکن طوری ساخته شده که تخت بیمارازان عبورنمیکندو…………….

محمود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 فروردین 1395 - 1:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بیمارستانی که هنوز سونوگرافی که از لازم وضروری ترن بخش یک بیمارستان است محرومه چطور درجه یک است !!!!!!!!!!!!!

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 فروردین 1395 - 5:10 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کاش بجای ظاهرسازی ورسیدن به ظاهربیمارستان بفکرمجهزکردن اون به دستگاههاوتجهیزات بودیدمثل دستگاه ام آر ای و…شمادوسال پیش باپولی که سنگ آهن بهتون دادمیتونستیداین تجهیزاتوخریداری کنیداما به گفته خودتون خرج خریدوسایل اداری کردید.مریض بخاطرنبودامکانات مجبوره بره یزداونوقت شمامیگوئیدازرفتن مردم به یزدجلوگیری کرده اید؟علاوه برنبودتجهیزات چرایه پزشک ارتوپت یاپزشک اطفال و…ندارید.اینهادرد دل مردمه نه شکل وظاهربیمارستان.

احمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 فروردین 1395 - 5:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بیمارستان درجه یک شده ؟!!… !!!!

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 فروردین 1395 - 8:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

من از پرسنل بیمارستانم و در جواب محمود باید بگم بیمارستان بافق سالهاست که دستگاه سونوگرافی داره مشکل کمبود متخصص بود که هفته ای دو روز بیشتر نمیومد و البته در تعدادی از شهرستانها سونوگرافیست پاره وقته و هفته ای یکی دو روز بیشتر نمیره مثل ابرکوه یا تفت یا مهریز، ولی خوشبختانه با پیگیری های انجام شده رادیولوژیست تمام وقت به بیمارستان داده شد و از ابتدای امسال بیمارستان هر روز سونوگرافی داره ضمنا علاوه بر سونوگرافی معمولی یک دستگاه سونوگرافی داپلر که سونوگرافی خیلی پیشرفته ای هست خریداری شده و به امید خدا امروز راه اندازی میشه و اینم یه مژده بزرگ برای همشهریانه،در مورد اون دوستی که میگه آلاچیق به درد بافق نمیخوره باید گفت اتفاقا مدت زمانی که در طول سال دربافق میشه از الاچیق استفاده نمود بیشتر از بقیه شهرهاست ضمنا بیماران هم به تقویت روحی نیاز دارن و هم جسمی، همراهان بیمار هم همینطور، هر روز تعدادی از بیمارها را می بینیم که صبح زود یا اوایل شب به فضای سبز بیمارستان اومدن تا آب و هوایی تازه کنن، خب اگه آلاچیقی باشه، آبشار و فواره ای باشه فضای نشستنی باشه به راحتی استفاده می کنن و توی روحیشون هم تاثیر فوق العاده ای داره، در مورد دوستی که گفته بیمارستان متخصص اطفال نداره باید بگم بیمارستان بافق چهار تا متخصص اطفال داره دو نفر تمام وقت و دو نفر پاره وقت، وجود بعضی از تجهیزات مثل ام ار ای نیاز به مجوزهای خاص داره مثل شرایط جمعیتی و غیره که به هیچوجه برا ی بافق صادر نمیشه ضمنا مریضش هم نیست در مورد بقیه تجهیزات ،همه تجهیزات ما به روزه و حتی بعضی تجهیزاتی که داریم مثل لاپاروسکوپ ،اون مدل چندتا دونه بیشتر در کشور وجود نداره، متخصص ارتوپد هم انشاا.. از آبان ماه میاد ضمنا با پیگیری انجام شده به زودی متخصص گوش و حلق که هفته ای یک روز بود سه روزه خواهد شد. در مورد اون دوستی که گفتن درجه یک شده باید بگم بله درجه یک شده بیمارستان ما هیچ چیزی از بیمارستانهای همسطح خودش کمتر نداره که از نظر تجهیزات و فضای فیزیکی به روزتر هم هست و متخصصین بیشتری داره ، سوال من اینه چرا نباید درجه یک باشیم متاسفانه هنوز به این خودباوری نرسیدیم هنوز فکر میکنیم مرغ همسایه غازه، ما در بیمارستان به این خودباوری رسیدیم و با تلاشی که انجام شد بیمارستان به درجه یک ارتقا یافت.

سالار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 فروردین 1395 - 8:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت پرسنل زحمتکش بیمارستان خدا قوت ….

نا آگاه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 فروردین 1395 - 3:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دوستانی که عیب و ایرادهای فراوان میگیرن و انقدر پر انتقاد ظاهر میشن یا چند سال پیش بافق نبودن و یا سن و سالشون خیلی کمه و یا مغرضانه دارن حرف میزنن … همه ما وضعیت بیمارستان رو در سالیان نه چندان دور یادمونه …. بود تا بیمارستان… خدایی خیلی تغییرات کرده هم ظاهری و هم از درون و هم فنی و تعداد پرسنل …. به خدا چند سال پیش در حد یه درمانگاه معمولی هم نبود ….الان پرسنل که اکثرا هم بومی هستن از امکانات راضی هستن و همینجا هم دارن با تعصب حرف میزنن پس مطمئن باشید که تغییرات و خوب بودنش انقدر هست تا پرسنل همشهری ما رو مجاب کنه با تعصب از مجوعه کاریش تعریف کنه …
انصاف داشته باشیم

You cannot copy content of this page