فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) با فرمانده سپاه الغدیراستان یزد دیدارنمود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 25 فروردین 1395

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، در راستای تعامل، همکاری و همچنین تبریک سال نو، صبح روز گذشته مدیرعامل شرکت و فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) با فرمانده سپاه الغدیر استان یزد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، جانشین پایگاه نبی اکرم(ع) و مشاوران  عالی مدیرعامل نیز حضور داشتند.

در ابتدا فرمانده سپاه الغدیر یزد ضمن خوش آمد گویی، حضور و نقش شرکت سنگ آهن مرکزی و بخصوص پایگاه نبی اکرم(ص) را چه در زمان جنگ تحمیلی و چه اکنون بسیار پررنگ دانست.

اکبر فتوحی گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس رشادت ها و دلاوری ها از بسیجیان بافقی داشتیم. بگونه ای که زبانزد خاص و عام بودند، رشادت های فرماندهان و گردان های بافقی باعث رعب و وحشت در دل دشمنان بود.

فتوحی سپس به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس پرداخت و در ادامه از زحمات، همکاری و تعامل مدیرعامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) و جانشین وی تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه محمدجواد عسکری نیز هدف از این حضور را تبریک سال نو دانست و یادآور شد: در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری مزین به نام “اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل” می باشد شرکت سنگ آهن عملا این موضوع را از دو سال قبل در دستور کار خود قرار داده و به آن عمل می کند. مدیرعامل شرکت بیان داشت: در این برهه از زمان که کشور در بحران اقتصادی قرار گرفته ما سعی بر پیشرفت طرح های جوارمعدنی داشته ایم به گونه ای که علاوه بر پرداخت حقوق، پیگیر طرح های جوار معدنی شرکت هستیم.

فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) در ادامه گفت: در زمان حضور دو وزیر از دولت تدبیر و امید در بافق، طرح هایی بالغ بر 305 میلیارد تومان افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: سعی بر آن است که روند احداث دو پروژه گندله و فولاد بافق کسری نیز بدون وقفه پیگیری شود.

در پایان عملکرد یکسال گذشته شرکت سنگ آهن مرکزی که در قالب بروشور و لوح فشرده توسط پایگاه نبی اکرم(ص) تهیه شده بود به همراه یک قاب مزین به آیه شریفه “وان یکاد” تقدیم فرمانده سپاه الغدیر استان  یزد شد.

photo_2016-04-13_09-48-06 photo_2016-04-13_09-54-24 photo_2016-04-13_09-48-12


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page