آیین تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی هنری بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 25 فروردین 1395

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ آیین تجلیل از 600 دانش آموز دختر و پسر برتر مسابقات فرهنگی هنری بافق با حضور فرماندار ،بخشدار مرکزی ، جمعی از مسئولان محلی در محل کانون فرهنگی شهید باهنر این شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در این مراسم با گرامی داشت مقام علم و دانش توجه به تعلیم و تربیت را یک از اولویت ها و سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت:دانش آموزان با علم آموزی و شکوفایی استعدادهای هنری و فرهنگی خود آینده ای روشن برای نظام رقم بزنند.

سید مهدی طلایی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بافق اشاره و بر ضرورت حضور پرشور رای اولی ها و تشویق سایرین از سوی دانش آموزان تاکید نمود.

وی همچنین ضمن قدردرانی از زحمات و تلاشهای معلمان و مربیان مدارس و مسئولان آموزش و پرورش ، گفت:مسئولان آموزش و پرورش مسئولایت سنگین و حساسی را در جامعه عهده دار می باشند و نهاد آموزش و پرورش به مانند یک کارخانه انسان سازی عمل می نماید.

مدیر آموزش و پرورش بافق نیز در این مراسم گفت : مسابقات فرهنگی و هنری در سال گذشته در بیش از 30رشته در مدارس بافق برگزار شد .

علی اصغر رنجبر افزود:این مسابقات در رشته های حفظ و قرائت قرآن ، مفاهیم و تفسیر قرآن، رشته های هنری چون خط و سرود و محتوای الکترونیک و … انجام شد.

وی با اشاره به رتبه های کشوری دانش آموزان بافقی در این زمینه بیان داشت: برگزیدگان مرحله شهرستانی با حضور در مسابقات فرهنگی و هنری استان در صورت کسب رتبه به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند.

گفتنی است اجرای سرود دسته جمعی دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

IMG_0796 IMG_0801 IMG_0779 IMG_0787 IMG_0815 IMG_0827


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 - 8:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با تشکر از مسئولین آموزش وپرورش. موفق باشید

You cannot copy content of this page