دیدار جمعی از روسای هیات های ورزشی بافق با فرماندار شهرستان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 26 فروردین 1395

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛جمعی از روسای هیات های ورزشی شهرستان بافق به همراه مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و سرپرست اداره ورزش و جوانان بافق با حضور در فرمانداری با فرماندار بافق دیدار و گفتگو کردند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان در این جلسه به بیان برنامه های این اداره کل در سال جدید در رابطه با شهرستان ها پرداخت و گفت: برنامه این اداره در جهت آمایش و تقویت ورزش هایی است که می تواند باعث کسب موفقیت های بیشتر در استان شود.

رضا نارگانی در ادامه با اشاره به دستاورد ها و موفقیت های هیئت های ورزشی شهرستان از زحمات و حمایت های مسئولان در بحث ورزش و جوانان بویژه فرماندار تشکر و قدردانی کرد.

فرماندار بافق نیز در این نشست ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین به ظرفیت بالای ورزشی و استعداد جوانان و نوجوانان شهرستان در این عرصه اشاره و بر لزوم بهره گیری مناسب متولیان امر ورزش از ظرفیت های موجود تاکید نمود.

سید مهدی طلایی مقدم لازمه پیشرفت در هر عرصه را وحدت و همدلی عنوان کرد و افزود: میتوان با همدلی و با برنامه ریزی و مدیریت واحد ورزش شهرستان به اهداف مورد نظر در سال جدید دست یافت.

در ادامه این جلسه روسای هیئت های ورزشی شهرستان به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.

گفتنی است در پایان این نشست روسای هیات های ورزشی شهرستان و مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اهدای لوح تقدیر از زحمات و حمایت های “سید مهدی طلایی مقدم فرماندار شهرستان بافق” تجلیل نمودند.

IMG_0845 IMG_0849 IMG_0853 IMG_0859


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page