اردوی یک روزه جامعه نابینایان یزد در بافق به میزبانی جامعه معلولین بافق

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 29 فروردین 1395

به گزارش روابط عمومی جامعه معلولین بافق روز گذشته کادر جامعه نابینایان یزد به همراه 100 نفر از نابینایان یزدی و خانواده آنها با میزبانی جامعه معلولین بافق و همکاری صمیمانه و به هزینه شرکت سنگ آهن مرکزی جهت اردوی تفریحی یک روزه وارد این شهرستان شدند.

برنامه های این اردو عبارت بودند از : زیارت آستان مقدس امام زاده عبدالله , گردش در پارک آبشار , حضور در نماز جمعه شهرستان , گردش و تفریح در پارک آهن شهر , صرف ناهار در رستوران گل سرخ آهن شهر , گردش و تفریح در کمپ گردش گری شن و شادن و در آخر حضور در شهر بازی آهن که به مدیریت جامعه معلولین بافق اداره می شود و استفاده رایگان از وسایل بازی آن.

درپایان اضافه می شود برگزاری اردوهای تفریحی یا زیارتی برای بالابردن روحیه نشاط و شادابی در بین معلولین یکی از مهمترین نیازها و از اهداف مهم بهزیستی و موسسات زیرمجموعه آن می باشد. بدین منظور ضمن تقدیر و تشکر فراوان از سنگ آهن مرکزی که با تقبل هزینه این اردو موجبات نشاط و شادابی را دربین نابینایان یزدی و خانواده عزیزشان فراهم نمود , امیدواریم با برنامه ریزی و تعامل بیشتر بین جامعه معلولین بافق و شرکت سنگ آهن مرکزی زمینه برگزاری بیشتر چنین اردوهایی برای معلولین بافقی نیز فراهم گردد.

web DSCN1463


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
بیدار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 29 فروردین 1395 - 2:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا معلولین بافقی را به یزد نمی برید؟؟؟حالا همه برای خرج مجانی و پول مفت بافق را نشون گرفتن؟؟؟اردکان هم جاهای دیدنی داره جناب مدیر بهزیستی استان!!

پیر دانای همدان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 - 5:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام و درود
عرض خسته نباشید و دست مریزاد دارم خدمت مسیولین عزیز.
خدا قوت

You cannot copy content of this page