کسب رتبه برتر شهرداري بافق در ارزيابي عملکرد ستاد مديرت بحران شهرداري هاي استان يزد

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 1 اردیبهشت 1395

کسب رتبه برتر شهرداري بافق در ارزيابي عملکرد ستاد مديرت بحران شهرداري هاي استان يزد

مديرکل مديريت بحران استان يزد از شهردار بافق به خاطر کسب امتياز برتر در ارزيابي عملکرد ستاد بحران شهرداري هاي سطح استان تقدير کرد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري بافق، در بخشي از لوح سپاس مديرکل مديريت بحران استانداري يزد خطاب به نوروز زاده شهردار بافق آمده ” هر تلاش و مساعي که در زمينه کاهش اثرات بحرانها و مخاطرات طبيعي در کشور عزيزمان ايران اسلامي صورت پذيرد ، بذري است از نيکوکاري که در مزرعه آخرت کاشته مي شود.

علي اصغر موفق افزود: در بخش ديگري از اين لوح يادبود نيز اورده شده است، قطعا اعتلاي دارالعباده يزد مرهون سعي و تلاش ارزنده کساني است که با بهره گيري مناسب از شاخص هاي علم، تجربه،و تعهد، زمينه آمادگي و کاهش آثرات مخرب هر مخاطره طبيعي را فراهم مي سازد.

وي تصريح کرد: محمد حسين امامي مديرکل مديريت بحران استان يزد به پاس تلاش هاي ارزشمند و شايسته شهرداری بافق و همچنين کسب امتياز برتر در ارزيابي عملکرد ستادهاي مديريت بحران شهرداري هاي استان يزد، لوح سپاس و تقدير خود را تسليم سيد علي نوروز زاده کرده است.

موفق گفت: اين مديرکل در پايان لوح تقدير خود ابراز اميدواري کرده است که شهردار بافق با موفقيت هاي روز افزون موجبات توسعه ارتقاء خدمات رساني مطمئن و مطلوب را براي مردم عزيزمان به ارمغان آورد.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
اصغر آقابابایی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 3 اردیبهشت 1395 - 7:15 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای مهندس نوروززاده شهردار محترم شهرستان بافق
تلاشهای حضرتعالی و همکاران گرامیتان در آبادانی و پیشرفت شهر بافق ستودنی و قابل تحسین است موفقیت جنابعالی و کلیه زحمتکشان و همکارانتان را از درگاه خداوند مسئلت می نماییم

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 4 اردیبهشت 1395 - 7:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا به جاست چون اگر چنر روز هم در بافق باران بیاید خیابانهایش آب گرفتگی نداره و….

You cannot copy content of this page