پیشرفت 100درصد پروژه‌های آبرسانی بافق/ افتتاح دو طرح آبرسانی در هفته دولت

دسته: اقتصادی
یک دیدگاه
جمعه - 20 مرداد 1391

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان یزد از افتتاح دو طرح آبرسانی روستایی در هفته دولت در بافق خبر داد و گفت: پروژه‌ های آبرسانی روستایی در این شهرستان بیش از 100درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمدرضا حاتمی امروز در حاشیه بازدید از طرح ‌های آبرسانی روستایی بافق با اشاره به پیشرفت بسیارخوب این طرحها در این بافق اظهار داشت: 22 پروژه آب رسانی در شهرستان بافق با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 100میلیون تومان در حال اجراست.

وی عنوان کرد: خوشبختانه عملیات اجرایی این پروژه‌ ها بالاتر از عملیات مندرج در موافقت نامه به اتمام رسیده و هم اکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه بالاتر از 100درصد است.

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان یزد افزود: در حال حاضر از این 22 پروژه، دو پروژه عملیات مطالعاتی آن انجام شده و 20 پروژه هم شامل آبرسانی به روستای مبارکه، رضاییه و شادکام و سبزدشت بافق و … که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

25 کیلومتر بازسازی شبکه آبرسانی بافق

حاتمی عنوان کرد: شبکه آبرسانی تعدادی از روستاها هم در حال بازسازی است که در این زمینه 25 کیلومتر بازسازی شده است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های آبرسانی روستایی بافق در هفته دولت بیان کرد: در هفته دولت پروژه آبرسانی به روستای شادکام و دهستان سبزدشت بافق مورد بهره برداری قرار می گیرد.

حاتمی بیان داشت: عملیات اجرایی پروژه آب شادکام شامل حفر یک حلقه چاه و احداث یک باب موتورخانه و احداث یک و نیم کیلومتر شبکه خط انتقال است و اعتبار این پروژه بالغ بر 100میلیون تومان است که تاکنون 40 میلیون تومان آن تخصیص داده شده است و بقیه هم در سال جاری تخصیص داده می شود.

60 خانوار روستایی از نعمت آب شرب بهداشتی بهره مند می شوند

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان یزد تصریح کرد: با افتتاح پروژه آبرسانی به روستای شادکام 60 خانوار از روستاییان شادکام از نعمت آب شرب بهداشتی بهره مند می شوند.

حاتمی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: یکی دیگر از پروژه‌ هایی که در هفته دولت به بهره‌ برداری می رسد، آبرسانی به روستاهای دهستان سبزدشت با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان است که از محل اعتبارات خشکسالی و منابع استانی همچنین اعتبارات ماده 180 قانون بودجه سال 1390 تامین شده است.

رفع مشکلات آب شرب سبز دشت بافق/ 1100 خانوار طعم آب بهداشتی را می چشند 

وی گفت: این پروژه شامل 9 کیلومتر خط انتقال آب با مخزن 200 مترمکعبی همچنین با حفر و تجهیز یک حلقه چاه است که هزار و 100 خانوار از روستاییان منطقه سبزدشت بافق از نعمت آب شرب بهداشت بهره ‌مند خواهند شد.

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان یزد تصریح کرد: با افتتاح کل 20 پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان بافق، دو هزار خانوار روستایی از نعمت آب شرب بهداشتی بهره مند خواهند شد.

حاتمی همچنین به برنامه‌های سال جاری شرکت آب و فاضلاب روستایی در شهرستان بافق اشاره کرد و یادآور شد: در صورت تامین اعتبارات لازم بازسازی شبکه های فرسوده، جداسازی آب فضای سبز از شرب و بهداشتی و ایجاد پایداری آب با توجه به کیفیت آب در شبکه‌ های آب روستایی و بهر‌ه ‌مندی روستایی هایی که از نعمت آب شرب بهرمند نیستند از مهمترین برنامه های آب و فاضلاب روستایی در بافق است.   محمد علی عبداللهی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 20 مرداد 1391 - 9:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کاش کمی هم مسئولین بفکر جاده بافق یزد می بودند که تعطیل شده است

You cannot copy content of this page