آینده جامعه و فرزندان خویش را طلایی کنیم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 7 اردیبهشت 1395

سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق:
آینده جامعه و فرزندان خویش را طلایی کنیم
سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق در رابطه با اهمیت مشارکت در انتخابات مرحله دوم گفت: با توجه به فرصت ایجاد شده، یک بار دیگر حضوری پرشور و با نشاط در انتخابات داشته باشیم. و آینده جامعه و فرزندان خویش را طلایی کنیم.
محمد عباسی در گفتگو با خبرنگار”بافق فردا” اظهار داشت: با توجه به فرصت ایجاد شده، یک بار دیگرعرصه ای دیگر برای سنجش میزان محرومیتها، فرهنگ مشارکتی و اراده ی مردم مبنی بر رعایت عدالت در حوزه انتخابیه و استان و کشور فراهم شده است.
وی اضافه کرد: بنده نیز به عنوان کوچکترین عضو از خدمتگزاران جامعه، از همه مردم گرانقدر حوزه انتخابیه بویژه اهالی متدین بافق و بهاباد استدعای حضور عاجل در پای صندوق های رای را دارم ؛ چرا که طبق قانون اساسی مدت رای گیری ازساعت 8 صبح به میزان 10 ساعت، یعنی، تا ساعت 6 عصر می باشد و امکان تمدید بعید می باشد.
عباسی ادامه داد: از طرفی دیگر هم تبلیغات گسترده صدا و سیما نیز در این مرحله نمود و بروزی ندارد؛ لذا امید است همه افراد فعال اجتماعی، دانشجویان، دانش آموزان، اساتید و معلمان، روحانیت، کارمندان، بازاریان و کسبه، معدن کاران، کشاورزان، جامعه ورزشی و… اهمیت شرکت در این دوره ازانتخابات را نیز چون سایر دوره ها به همشهریان و آشنایان گوشزد نمایند.
سخنگوی شورای اسلامی تصریح کرد: اصولاً از نظر سیاسی شرکت در این دوره، شاید اهمیت چندانی نداشته باشد ولی از نظر اجتماعی برای اهالی محترم حوزه انتخابیه بسیار مهم می باشد.
وی عنوان نمود: 10 اردیبهشت روز تعیین سرنوشت است که در این روز با انتخاب فردی اصلح و دارای ویژگی هایی چون: برخورداری از معنویت و خلوص نیت، تشنگی خدمت به محرومین، قاطعیت، شجاعت، آشنایی با محرومیت ها و مشکلات و… می توان افرادی نظیر مدرس ها، رجایی ها و مطهری ها را نیز به مجلس فرستاد.تا علاوه بر تضمین سلامت در عدالت حوزه انتخابیه، سلامت در عدالت کشور و خدمت به محرومین نیز تامین گردد.
نایب رییس شورای اسلامی شهر بافق افزود: به نظرم با انتخاب فردی دلسوز و سلیم النفس به معنی واقعی، می توان تا حد زیادی آینده جامعه و فرزندان خویش را با عزمی دیگر، طلایی و روشن ترسیم نمود.
محمد عباسی گفت: به صراحت باید گفت که هر کس دغدغه فردا را دارد اعتقاد دارد که در مقابل آیندگان مسئول و جوابگو می باشد، باید ضمن مشارکت خویش، مشوقی برای دیگر هموطنان و دوستان هم باشد.
حضور امروز تضمین فرداست.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page