واگذاری 28/5 درصد متوقف شده است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 7 اردیبهشت 1395

رئیس شورای اسلامی شهر بافق بیان کرد:
واگذاری 28/5 درصد متوقف شده است
رئیس شورای اسلامی شهر بافق گفت: هیچ اتفاقی در رابطه با واگذاری 28/5 در این برهه از زمان رخ نداده و این سهام همچنان در اختیار دولت قرار دارد.
محمد رنجبر در گفتگو با خبرنگار”بافق فردا” اظهار داشت: موضوع واگذاری 28/5 درصد از سهام شرکت سنگ آهن به بخش خصوصی را تکذیب می کنم.
وی ادامه داد: این سهام کما فی السابق در اختیار دولت قرار دارد. همچنین در قبال واگذاری 67/5 درصد از سهام شرکت سنگ آهن بافق طرح های صنایع جوار معدنی تکمیل و راه اندازی می شود.
رئیس شورای اسلامی بافق تصریح کرد: شایعاتی که هم اکنون در فضاهای مجازی از سوی برخی عوامل سودجو در حال منتشر شدن است که در آینده نزدیک از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود.
رنجبر در ادامه یادآور شد: اتحاد مسئولین شهرستان و استان با شورای شهر با قاطعیت تمام حفظ خواهد شد و اجازه نخواهیم داد در این زمان حساس برخی تهمت های ناروا و ناشایست را به مسئولین شهرستان و اعضای شورای اسلامی وارد کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر بافق ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات دور دوم دهمین دوره نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: انشاء الله در روز جمعه دهم اردیبهشت ماه مردم با حضور پرشور و حماسی برگ زرین دیگری را برافتخارات بافق رقم خواهند زد. و با توکل بر خدا شاهد پیشرفت، توسعه و آبادانی بیشتر حوزه انتخابیه خواهیم بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 8:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مدتی پیش نماینده مردم اصفهان ورئیس سازمان خصوصی سازی درتلویزیون اعلام کردندکه مسئولین محلی نمی گذارندواگذارشودرئیس خصوصی سازی می گفت این کاربایدانجام شودوگرنه بنده بایددردادگاه پاسخگوباشم .راهی نداردمگراینکه ازمقامات عالی رتبه نطام که اگرواگذارنشودبنده رابازخواست میکنند،قانونی بیاورندو28/5درصدمعدن بافق رامستثناکنندوگرنه آخرواگذارمی شود

You cannot copy content of this page