مردم به نماینده ولایتمدار، مستقل و مردمی رای خواهند داد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 8 اردیبهشت 1395

شهردار اسبق بافق عنوان کرد:
مردم به نماینده ولایتمدار، مستقل و مردمی رای خواهند داد
شهردار اسبق بافق گفت: با توکل بر خدا مردم بافق روز جمعه ۱۰ اردیبهشت حماسه ای دیگر و تاریخی رقم خواهند زد. و به نماینده ای که تابع ولایت فقیه، مستقل و مردمی است رای خواهند داد.
سید علی شریعتی شب گذشته در مراسم گردهمایی بزرگ حامیان “محمد رضا صباغیان” که با عنوان “فــرصت ِطــلایـی اتحاد نهایی” با حضور جمع کثیری از مردم بافق و بهاباد در محل مسجد امام حسین(ع) واقعدر خیابان مهدیه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : با انتخاب نماینده ای مستقل و ولایتمدار به تبعیضات و بی عدالتی های استان یزد پایان خواهیم داد.
وی گفت: شهری با ۷۰ هزار نفر جمعیت یک نماینده و پنج شهرستان دیگر با وسیع ترین حوزه انتخابیه یک نماینده دارد . و تمامی امکانات در راستای توسعه صنایع نیز در همان شهر توزیع می شود.
شهردار اسبق بافق ادامه داد: امروز در بزرگترین حوزه انتخابیه کشور شاهد محرومیت های زیادی هستیم..
وی تصریح کرد: مردم شهید پرور و ولایی بافق در هشت سال دفاع مقدس به نسبت جمعیت بیشترین شهید را تقدیم کشور کردند. دغدغه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این انتخابات این است که دشمن برای این نظام چنگ ودندان تیز کرده است. ما مردم بافق از فرزند این آب وخاک حمایت خواهیم کرد. وی پیرو ولایت فقیه است و از قشر مظلوم و محروم جامعه دفاع می کند. فرزند شجاع بافق در برابر بی عدالتی با قاطعیت می ایستد..
وی عنوان کرد: فرزند این مرز و بوم اگر روزی ذره ای از آرمان هایی که گفته شد فاصله بگیرد بی اغماض در برابر او ایستادگی می کنیم ، اما با شناختی قبلی و حسن سابقه ای که در وی است و با اطمینان به اینکه ایشان پشتیبان ولایت فقیه است وی را انتخاب خواهیم کرد..
شریعتی در ادامه تاکید کرد: حضور مردم تهران در انتخابات طبق آمار 50درصد است. اما 96/3 درصد مردم ولایت دوست بافق در انتخابات دور اول حضور پیدا کردند. که این معتبرترین سند برای پایبندی آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
سید علی شریعتی با ابراز تاسف عنوان کرد: کارخانه هایی که در این شهرستان سال ها پیش گلنگ آن به زمین خورد. الان به خاطر نداشتن نماینده بومی در اردکان افتتاح شده است. الان بعد از سالها تازه با فشار مردم می خواهند کارخانه فولاد و گندله راه اندازی کنند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page