کاظم فرهمند برای حمایت از محمدرضا صباغیان وارد مروست شد

دسته: اخبار ویژه
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 8 اردیبهشت 1395

کاظم فرهمند نماینده اسبق مردم شهرستانهای ابرکوه،بافق،بهاباد،خاتم و مهریز برای اعلام حمایت از محمدرضا صباغیان وارد مروست شد.

به گزارش خبرنگار «بافق فردا » فرهمند در بدو ورود به مروست در جلسه ای که با حضور اعضای ستاد محمد رضا صباغیان و معتمدین مروست تشکیل شد ضمن اعلام حمایت از همه طرفداران و اعضای ستاد خود خواست برای پیروزی محمدرضا صباغیان تلاش کنند.

54

 

 

23

 

 

45

 

33


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۴۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 2:10 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

به امید خداوند متعال این دوره با حمایت مردمان با غیرتو رو راست ابرکوه و خاتم و بهاباد صباغیان به مجلس راه خواهد یافت

داود روشنگر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 6:32 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

1-بنا به جو موجود به احتمال قوی صباغیان رای خواهد آورد و مردم دموکرات و مسلمان بافق به آرزوی دیرینه ی خود خواهند رسید و نماینده ای در مجلس خواهند داشت . در مطلبی خواندم که بافق دموکرات ترین شهر دنیاست . این گزاره درست است اما ناقص نیز هست . بافق دموکرات ترین و مسلمان ترین شهر دنیاست .وضعیت بافق در چهار دهه ی گذشته ی نیز محصول همین اتحاد اسلام و دموکراسی بوده است . پس سرانجام این دو یار قدیمی در بافق یکی خواهد بود .
2-دو روز پیش جلسه ای در مسجد امام حسین برگزار شده بود و چون خانه ی ما نزدیک مسجد است ، صدای سخنران را می شنیدم . او شعر ی خواند بدین مضمون که با انتخاب صباغیان شهر بهشت برین می شود .
با این تبلیغات ، بعد از رای آوردن صباغیان مردم برای تحقق بهشت موعود چشم انتظار خواهند بود . تقریبا همه ی ما می دانیم که بهشتی در کار نیست . اگر قرار بود با داشتن نماینده در مجلس شهری تبدیل به بهشت برین شود ، مهریز در این چهار سال بهشت برین شده بود . زیرا دخیل عباس دست کمی از صباغیان نداشت .
خلاصه ی کلام ، اشعاری که در وصف صباغیان سروده می شود مرا به یاد نوشته ای از اصغر حاج سید جوادی-از اعضای نهضت آزادی و دوست بازرگان-می اندازد که در حدود چهار دهه پیش وعده داده بود با آمدن فلانی مردم دیگر دروغ نخواهند گفت و … .
3-خوشحالم در آینده ی نه چندان دور مردم خوب بافق از دموکراسی ناامید خواهند شد و خواهند فهمید که در پناه فریب همین دموکراسی معادن و ثروتهای بافق تاراج شده است . نا امیدی از دموکراسی و یارانش اولین گام برای بازیابی ریشه هاست ، زیرا در پناه همین ریشه ها می توان ثروتهای ملی را حفظ کرد و بهشت برین-ایرانشهر- را ساخت .
4-ریشه های ملت ایران را باید در اوستا و سنت شهریاران نیک خدا جستجو کرد . دیری نخواهد پایید که این حقیقت بر همگان آشکار خواهد شد .
5-من نیز از صباغیان حمایت می کنم . زیرا می خواهم مردم بافق یکبار برای همیشه از دموکراسی و یارانش عبور کنند .
6-بچه که بودم ، وقتی فحشی به یک نفر می دادیم ، یقه ما را می گرفت و می گفت بگو صدام . من در آینده ی بافق روزی را می بینم که در عالم بچگی اگر یکی به دیگری فحش داد ، یقه ی او را بگیر و بگوید بگو دموکرات . یعنی روشنفکر بودن و دموکرات بودن در منظر مردم مبدل به اهریمنی خواهد شد که لایق هر فحشی است .
اشم وهو .

You cannot copy content of this page