دعوت مشاور فرماندار بافق از مردم براي حضور درانتخابات

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 9 اردیبهشت 1395

به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان بافق ؛ ناهيد مظفري ، مشاور فرماندار بافق در امور بانوان و خانواده در آستانه 10 ارديبهشت از زنان هميشه در صحنه و ملت بيدار بافق دعوت كرد تا با حضور خود در مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي افتخاري ديگر براي شهرستان بافق رقم زنند.

متن پيام مشاور فرماندار بدين شرح مي باشد:

بسمه تعالي

زنان ايران به عنوان زن مسلمان و الگو، در همه عرصه‌ ها نقش پررنگ و متعهدانه ‌اي داشته ‌اند و ظرفيتهاي قانوني فراواني براي حضور در جامعه و نقش آفريني آنان وجود دارد. انقلاب اسلامی منشاء تحولات عمیق در حوزه زنان ایرانی بود و زمینه را برای فعالیت زنان در بخش‌های مختلف مهیا کرد تا این قشر بتوانند با حفظ عزت و کرامت خود، نقش موثری در اداره جامعه و شکل‌گیری نهادهای قانونگذاری و اجرایی کشور داشته باشند.

پيشرفت و توسعه هر جامعه‌اي در گرو مشاركت تمام گروه‌ هاي اجتماعي ازجمله زنان است. با توجه به تحولات اجتماعي و سياسي كه در كشور رخ داده، زنان نسبت به گذشته به حقوق شهروندي خود حساس‌تر و آگاه‌تر شده‌اند. ازجمله اين حقوق، حقوق سياسي است بنابراين در ‌گذار از جامعه صرفا سنتي به جامعه جديد و مدرن و توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات، زنان ايران خود را با زنان جوامع ديگر مقايسه كرده‌اند و نسبت به ظلمي كه در طول تاريخ به آنها روا داشته شده است، به صورت مدني معترض بوده‌اند و براي جبران اين عقب‌ماندگي تاريخي، فعالانه در عرصه سياست مشاركت كرده‌اند. بنابراين به نظر من، حضور پررنگ زنان در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی برآمده از همت خود آنها خواهد بود.

 خواهشم از شیر زنان شهرستان بافق این هست که همانگونه که همگام با مردان با حضور گسترده خود در 7 اسفند در پاي صندوقهاي راي بار ديگر عشق و علاقه خود ر ابه نظام مقدس اسلامي ابراز داشتید و به بيانات ارزشمند مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) که فرمودند: « اهميت اوّلِ انتخابات به‌خاطر اين است كه انتخابات سنگر كشور است؛ حضور مردم در پاى صندوقهاى رأى، مصون‌ساز سرنوشت ملت و مردم است و دشمن را از تعرّض و تجاوز بيشتر باز مى‌دارد» جامه عمل پوشاندید با حضور گسترده خود در مرحله دوم یعنی جمعه دهم اردیبهشت ماه یک فرصت طلایی و اتحاد نهایی دیگری را رقم بزنید .

ناهيد مظفري

مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده

IMG_2326


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page