جشن پیروزی با طعم وحدت

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 12 اردیبهشت 1395
«قُل اللهمَّ مالکَ المُلک تُوتی الملکَ من تشاءُ و تنزعُ المُلکَ ممَّن تشاء و تُعزُّ من تشاء و تُذلُّ من تَشاء»(آیه 26/سوره آل عمران)
دهم اردیبهشت در تاریخ سرزمینمان ماندگار خواهد شد و فرزندان بافق یک بار دیگر ثابت کردند که هیچ چیز نمی تواند مانع رسیدن آن ها به خواسته هایشان شود. سرانجام بزرگترین آرزوی مردم رنج کشیده و محروم بافق برآورده شد و بعد از سی و هفت سال توانستیم نماینده ای مستقل را روانه بهارستان کنیم.
باید به همت والای مردمان  سرزمین نخل و آفتاب وآهن  درود فرستاد و این پیروزی را سر آغاز موفقیت های دیگر به حساب آوریم .
ما یک بار دیگر خواستن را به توانستن تبدیل کردیم و عصر وزمان خود را درتاریخ جاودانه ساختیم و حماسه ای آفریدیم که بی شک آیندگان به وجودمان افتخار خواهندکرد.
این پیروزی بزرگ را به تمام همشهریان  عزیرو مردمان شریف حوزه های دیگر تبریک می گوییم  که باهمت خود فرزند عدالت  خواه شهرمان را روانه بهارستان کردند و بدون شک  این پیروزی محصول وحدت و اتحادی بود که در میان تمام اقشار مردم روی داد ومارا به اهدافمان نزدیک ساخت.
امید که آقای صباغیان با اتکال به خداوند متعال و با پشتوانه رای مردم بتواند به کشور و میهن خود خدمت کند و شهر بافق را در کشور سربلند  سازد.
دکتر حسین ارجمند

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
یسی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 - 10:04 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

“یک بار دیگر خواستن را به توانستن تبدیل کردیم و عصر وزمان خود را درتاریخ جاودانه ساختیم و حماسه ای آفریدیم که بی شک آیندگان به وجودمان افتخار خواهندکرد.”
فکر نمی کنی آقای دکتر ارمند، این جمله یه مقدار احساساتی و مغرورانه است، بابا، برای یکبار هم ما بافقی ها نماینده فرستادیم مجلس، تا حالا مهریزی ها بودند و ابرکوهی ها.. این دیگه آیندگان به وجودمان افتخار خواهند کرد و جاودانه شدن ، نداره.

You cannot copy content of this page