پیام تبریک رئیس شورای حل اختلاف بافق به محمدرضا صباغیان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 12 اردیبهشت 1395

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
” ذَلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاءُ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ ”
برادر بزرگوار جناب آقای محمد رضا صباغیان
سلام علیکم و رحمه الله
حضور هوشمندانه و مقتدر و متکی به بصیرت مثال زدنی امت اسلامی ما در پنج شهرستان در دور دوم انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی در بزرگترین حوزه انتخابیه کشور و خلق حماسه عظیم سیاسی این ملت بزرگوار برگ زرین دیگری را در زندگی سیاسی و تاریخی دار الشجاعه بافق رقم زد تا اثبات نماید که مردم قدرشناس این دیار همواره در بزنگاههای سیاسی مطیع ، یار و یاور ولی امر مسلمین جهان ، الامام خامنه ای ( حفظه الله و رعاه ) و پشتیبان فرزندان صدیق و مؤمن خود بوده و هستند و برخلاف تمام القائات و توطئه¬ های کینه توزان و بدخواهان ما ، مردم عزیز و صبور و متدین ما همچنان و در همه مقاطع دیگر نیز از مستحکم ترین و عظیم¬ترین پشتوانه های مردمی ولایت امر خواهند بود .
همه ما باید قدردان این ملت عظیم و فهیم باشیم که با گذشت قریب به چهار دهه از انقلاب اسلامی همچنان در صف مقدم تبعیت از ولایت و دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب قرار دارند. انتظار همه مردم حوزه انتخابیه و بویژه شهرستان بافق بر این است که جنابعالی همچنان که از سوابق شما مشهود است بمصداق آیه شریفه : ” فَاستَقِم كَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَكَ وَلا تَطغَوا ۚ إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصيرٌ ” همواره طلایه دار خط مقدم دفاع از آرمانهای والای امام راحل عظیم الشأن (ره) و حافظ راستین الگوی حکومتی ائمه هدی (ع) و مدافع بیش از پیش حقوق از دست رفته این مردم محروم و مظلوم باشید .
اینجانب مفتخرم که انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان اولین نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی از این دیار را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای جنابعالی و دیگر خدمتگزاران صدیق به مردم و نظام مقدس اسلامی ، موفقیت و توفیق خدمت به ملت شریف ایران و بالأخص مردم محروم این دیار را مسئلت نمایم.
ایضاً ، بر خود لازم می¬دانم که مراتب سپاس و شکرگزاری خود را نیز به پاس مشارکت بی¬ نظیر مردم عزیز پنج شهرستان در این انتخابات و خلق یکی از بزرگترین حماسه ¬های سیاسی تاریخ این خطه را اعلام دارم. بی¬تردید این حماسه بزرگ محصول درایت و هوشمندی و موقعیت¬شناسی مردم فهیم و بصیر این حوزه عموماً و امت ولائی ، مبارز و قهرمان دار الشجاعه بافق است.
والعاقبه للمتقین
حبیب حسن زاده بافقی
رئیس شورای حل اختلاف بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page