در جشن بزرگ بسیج کارگری استان یزد؛ فرمانده و جانشین پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن تجلیل شدند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 12 اردیبهشت 1395

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ، مراسم روز قشر بسیج کارگری با عنوان جُنگ جهادگران عرصه صنعت و تولید دهم اردیبهشت ماه  از ساعت 17 الی 20 در محل بوستان ناجی با حضور خانواده معزز شهداء، کارگران، کارفرمایان و مسئولین و مدیران استان انجام شد..

در این مراسم مسؤل سازمان بسیج کارگری استان یزد ضمن خیر مقدم و  تبریک هفته کارگر و روز بسیج کارگری بیان داشت :کارگران در پیروزی انقلاب ،در زمان جنگ و در عصر حاضر در عرصه صنعت و تولید همیشه جلودار بودند .

محمد رضا نیک نام ادامه داد طبق فرمایش حضرت امام(ره) حیات ملت مرهون کارگر است و این نشان دهنده اهمیت کارگر می باشد.

در این مراسم ابتدا محمد حسین ریاحی،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر نامگذاری سال به اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل،بسیج کارگری را پایگاهی هدفمند در نهادینه شدن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در عرصه های صنعت و تولید دانست.

ایشان ضمن تبریک روز جهانی کارگر و بسیج کارگری،خود باوری،خود اتکایی و خودکفایی را از ضرورت های مهم برای کارگران دانست تا با تکیه بر این اصول و سایر توانمندی های خود،همواره در فعالیت های اقتصادی و فرهنگی به خوبی ظاهر شوند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد،ملاک ارزیابی انتخاب واحدهای نمونه استان را در مولفه هایی چون افزایش اشتغال،افزایش جذب نیروی تحصیل کرده دانشگاهی،رعایت ضوابط و استانداردهای تضمین کیفیت ،رشد تولید و صادارات معرفی کرد.

در پایان مراسم به 50 نفر از کارگران و مدیران که بیشترین همکاری را با بسیج کارگری داشتند تجلیل به عمل آمد.

لازم بذکر در این مراسم به فرمانده  و جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) لوح تقدیر اهداء شد که رضایی پور از طرف مدیرعامل شرکت  لوح تقدیر را دریافت نمود..

تعداد 25 نفر از بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) نظم برنامه را برعهده داشتند.

DO3P2673

DO3P2668

DO3P2591

DO3P2465

DO3P2484

DO3P2489

DO3P2501

DO3P2546

DO3P3027

DO3P3021


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page