پیام تبریک رئیس آموزش و پرورش بافق به صباغیان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 12 اردیبهشت 1395

باسمه تعالی
همکار فرهیخته جناب آقای محمد رضا صباغیان بافقی
با حمد و سپاس بیکران به درگاه خداوند حکیم و ابراز مسرت وتشکر ازاعتماد مردم گرانقدر شهرستان های حوزه انتخابیه ( ابرکوه ، بافق ، بهاباد ، خاتم و مهریز) انتخاب شایسته و بجای جناب عالی به عنوان نماینده مردم این حوزه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از صمیم قلب تبریک وتهنیت عرض می نمایم .

امیدوارم با حضور ارزشمند شما در مجلس شورای اسلامی گام محکمی در جهت رفع مشکلات و خواسته ها ی به حق مردم این حوزه برداشته شود . از حضرت عالی به عنوان یک معلم متعهد ، درد آشنا و فرهیخته استدعا دارم با توجه به اهمیت و جایگاه عظیم حوزه مقدس تعلیم وتربیت ، تمام تلاش و همت خود را درجهت رفع مشکلات عدیده ای که بر سر راه پیشرفت وتعالی آن قرار دارد مصروف دارید .

بحمد الله فرصتی بسیار خوب و مطلوب فراهم گردیده تا با همفکری و مشارکت تمامی نمایندگان منتخب مردم ، بویژه همّت و درایت نمایندگان منتخب فرهنگی ، با اصلاح یا تصویب قوانین لازم ، گامی بلند در جهت رشد و بالندگی این حوزه مقدس برداشته شود .
در پایان فرازی از فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با مجموعه وزارت آموزش و پرورش را که اخیرا مطرح فرمودند را یاد آور ی می نمایم که معظم له می فرمایند : « خوشبختانه ] وزارت [ آموزش و پرورش ، امروز ازمدیریت متدین برخوردار است . این یک فرصت است که از این فرصت باید استفاده کرد . وقتی در رأس مجموعه ، تدین فرمانروا است خیلی کارهای خوب را می شود انجام داد » .
بنابراین می طلبد با همدلی ، مساعدت و همراهی نمایندگان محترم و تلاش دولتمردان ایران اسلامی ، از این فرصت به دست آمده استفاده گردد تا آموزش و پرورشی با نشاط ، بالنده و غنی داشته باشیم . انشاء الله .

« باآرزوی موفقیت و سربلندی »

علی اصغر رنجبر بافقی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page