به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج جمعی از هادیان سیاسی با امام جمعه بافق دیدارکردند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 13 اردیبهشت 1395

به گزارش خبرنگار بافق فردا، بمناسبت  دوازدهم اردیبهشت ماه، گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج جمعی از هادیان سیاسی، مربیان شجره طیبه صالحین با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بافق دیدارکردند.

در ابتدای این دیدار حجه الاسلام دهستانی، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بافق،  گزارش عملکرد این ارگان را ارائه نمود  و از همکاری و مساعدت امام جمعه بافق تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه مراسم سرهنگ جمالی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، ضمن تشکر از حضور همه عزیزان ،  یاد وخاطره استاد شهید مطهری و شهیدان عقیدتی سیاسی بافق، شهید حبیبیان و نجاتعلی طالعی را گرامی داشت.

امام جمعه شهرستان بافق، ضمن خیرمقدم به حاضرین پیرامون فضائل امام موسی کاظم (ع) مطالبی بیان نمود.

وی  یاد و خاطره شهید مطهری را گرامی داشت و خاطراتی از مرحوم حجت الاسلام سید عباس سالاری که از مبارزین قبل از انقلاب و ار دوست دیرینه خود مطالبی عنوان نمود.

در پایان نماینده ولی فقیه از زحمات تمامی حاضرین در جلسه تشکر نمود.

پایان بخش این دیدار، حجت السلام مولایی به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت موسی ابن جعفر(ع) و سرکار خانم حسینی به عنوان  فرمانده پایگاه مقاومت حضرت معصومه(ع) منصوب و از زحمات حجت الاسلام مهدوی نزاد و خانم بابا زاده فرماندهان سابق این پایگاهها  تقدیر و تشکر شد.

10

5

6

7

4

9

8

3

1


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page