نماینده منتخب در مجلس دهم گفت: شبکه‌های مشورتی با حضور کارشناسان متخصص در مجلس دهم ایجاد شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 14 اردیبهشت 1395

به گزارش بافق فردا؛ محمدرضا صباغیان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس می‌توانند با تصویب قوانین مناسب، نقش مهمی در پیشرفت کشور داشته باشند، اظهار داشت: همینقدری که جایگاه نمایندگان مهم است، در برابر تهاجمهایی قرار دارند که ممکن است آنها را منحرف کند.
وی با بیان این مطلب که این هجمه‌ها در قالب تعارف و رفاقت انجام می‌شود، گفت: درست است که این موارد در قالب رفاقت و تعارف بیان می‌شود اما در واقع هجمه است.
نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم در مجلس دهم تصریح کرد: امیدواریم خداوند کمک کند که ما هم بتوانیم استقلال فکری خودمان را حفظ کنیم و هم از گروه‌های مشورتی، مشورت بگیریم.
صباغیان تصریح کرد: همه نمایندگان مجلس نیازدارند که از تجربیات و نظرات کارشناسان متخصص در زمینه‌های مختلف استفاده کنند که انشاالله قوانین مصوب، مشکلات جامعه را مرتفع نمایند.
وی بیان کرد: قوانینی که در کوتاه مدت تاثیراتی داشته باشد اما در بلند مدت برای جامعه تاثیر مناسبی نداشته باشد مناسب نیست و این قوانین باید به درستی مرتفع شود.
نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم در مجلس دهم گفت: امیدواریم که نمایندگان مجلس دهم به صورت ویژه به بحث استفاده از این شبکه‌های مشورتی توجه داشته باشند./mtb


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page