مبارزه با قاچاق کالا افزایش یابد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 18 اردیبهشت 1395

حجت الاسلام و‌المسلمین سیدجواد سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بافق با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک شعبان قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: ماه مبارک شعبان ماه نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران احترام ویژه‌ای به ایام این ماه قائل هستند، گفت: بسیاری از مردم این ماه را زمینه‌ای برای آماده شدن برای ورود به ماه مبارک رمضان می‌دانند به همین دلیل مسئولان هم باید از ظرفیت این ماه در راستای پیشرفت فرهنگی و دینی جامعه استفاده کنیم.

امام جمعه بافق به ایام پر خیر و برکت ولادت امام حسین(ع) امام سجاد(ع)اشاره کرد و گفت: روز میلاد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار نام‌گذاری شده و این موضوع نشان‌دهنده جایگاه ویژه پاسداران است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های پاسداران این است که کمر همت برای پیشبرد اهداف انقلاب بسته‌اند و به پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران مشغول هستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام همیشه و در همه حالتی سعی بر دسیسه برای نابودی نظام اسلامی ایران دارند، گفت: تاکنون دشمنان اسلام تلاش‌های زیادی برای رخنه به داخل نظام کرده‌اند که پاسداران نقش بسیار مهمی در راستای ناکام کردن دشمنان داشته‌اند.

امام جمعه بافق به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: متاسفانه بعضی از کارخانه‌های ما تعطیل شده و آمار بیکاری در جامعه ما افزایش پیدا کرده است.

سلیمانی با تاکید بر اهمیت تشدید مبارزه با قاچاق کالا در کشور، ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور وجود دارد بحث افزایش قاچاق کالا است که ضربه سنگینی به تولید کشور زده و در نتیجه بیکاری را به دنبال دارد.

DO3P4294

DO3P4298

DO3P4302

DO3P4304

DO3P4322

DO3P4333


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
مطلع با انصاف این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 - 12:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آخ آخ آخ چقدر لبنیاتی ها سیگار قاچاق دارن
جلوی خودم اومدن تو یکی از مغازه ها یه گونی پاکت سیگار قاچاق کشف کردن و بردن

You cannot copy content of this page