اتمام بزرگراه يزد – بافق از اولویت های شهرستان است

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
یکشنبه - 19 اردیبهشت 1395

فرماندار بافق عنوان کرد:
اتمام بزرگراه يزد – بافق از اولویت های شهرستان است

فرماندار بافق گفت: یکی از اولویت های شهرستان بافق در سال 95 اتمام بزرگراه یزد_ بافق است.

سید مهدی طلایی مقدم در گفتگویی با خبرنگار :بافق فردا ” اظهار داشت: تکمیل و اتمام بزرگراه يزد – بافق است از اولویت هایی است که شهرستان در سال95 به آن توجه ویژه و خاص خواهد داشت.

وی بیان کرد: مراحل زیرسازی و روسازي 5 كيلومتر اول اين قطعه به صورت “بيس” و “ساب بيس” تكميل شده و به زودي آسفالت خواهد شد.

فرماندار بافق اضافه کرد : ادامه مسير نيز به روش جديد مي باشد كه پس از زير سازي ،عمليات روسازي آن به وسيله دو لايه سيمان 25 سانتی متری انجام و پس از آن آسفالت خواهد شد.

طلايي مقدم در ادامه اشاره ای به پيشرفت مناسب قطعه پايانی بزرگراه يزد – بافق و اجرای عمليات روسازي به روش جديد توسط پيمانكار دوم داشت.
گفتنی است : بزرگراه یزد- بافق به مسافت 110 كیلومتر با پیش بینی اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال از مصوبات سفر مقام معظم رهبری و هیات دولت به استان یزد است كه تاكنون قطعه اول و دوم آن به طول حدود 60 كیلومتر دو بانده سازی و افتتاح شده است.
و مرحله سوم آن به طول 43 كیلومتر در دست اجرا می باشد.که در مراحل پایانی و تکمیل شدن به سر می برد.
برای تكمیل این مسافت 43 كیلو متری اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال لازم بوده كه تامین شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
حبیب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 2:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این اتمام بزرگراه هر ساله شده یعنی هر سال قول پایان کار را می دهند ولی باز کشته های زیاد اعم از نوزاد که برای بستری باید به یزد برود یا هر مریض دیگه که برای درمان دردهای خود می بایست راهی یزد شود ولی از قضا عزرائیل در این جاده استراحت ندارد و پیر و جوان مریض و سالم و … را منتظر نشسته تا به داوطلبان حادثه در جاده اضافه کند بقول شاعر که خطاب به نماینده گفت
به هفته نیست به جاده کشته نگردد
برای دفن مردگان جنت بنا کن

الف- برزگری بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 11:00 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

قابل توجه آقای حاج محمدی که این مطلب رو میگفتن جنت بنا کن!!!

یادگار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 12:48 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

به مسئولین محترم پیشنهاد میکنم خودشون را اذیت نکنند با توجه به اینکه تقریبا همه چی فروخته شده و چیزی نمونده تا مردم به اون دلخوش باشن به زودی سیر مهاجرت شروع میشه و همان جاده قدیمی هم متروکه و مال رو میشه و فقط اگه میشه لطف کنید چند تا نگهبان جاده بگذارید تا اگر خدای ناکرده روزی روزگاری قافله ای راه گم کرد و به سمت روستای بافق منحرف شد اسیر دست راهزنانی که هنگام تاراج جای دیگه بودن و از محل فروش چیزی گیرشون نیومده نیفتن

You cannot copy content of this page