دستور و پیگیری استاندار در رابطه با واگذاری 28/5 درصد از سهام شرکت سنگ آهن بافق بر روی زمین ماند/ مسئولین شوکه شده اند

دسته: اخبار ویژه
۶ دیدگاه
یکشنبه - 19 اردیبهشت 1395

دبیر کارگروه مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن بافق :

دستور و پیگیری استاندار در رابطه با واگذاری 28/5 درصد از سهام شرکت سنگ آهن بافق بر روی زمین ماند/ مسئولین شوکه شده اند

دبیر کارگروه مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن بافق گفت: واگذاری 28/5 درصد از سهام شرکت سنگ آهن بافق در پاره ای از ابهام است. متاسفانه دستور و پیگیری استاندار در این رابطه برای روی زمین ماند.
حسن امیرزاده در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار “بافق فردا ” اظهار داشت: با توجه به پیگیری های مسئولین شهرستان و استان بویژه استاندار و طبق صورتجلسه 8/6 در استان و -9/6 در شهرستان و دستور معاون اول ریاست جمهوری “جهانگیری” قرار بود هرگونه واگذاری با هماهنگی مسئولین شهرستان و استان انجام شود.
وی افزود: مسئله دیگر اینکه تا پایان سال 95 طبق نظر استاندار و حتی تا پایان اجرای طرح های صنایع جوار معدنی واگذاری سهام مسکوت بماند .
مکاتباتی نیز انجام که به برخی از آن دسترسی وجود دارد و برخی را نیز اعلام نموده ولی محرمانه می باشد.
عضو شورای اسلامی شهر بافق عنوان کرد: در حال حاضر طرح این موضوع باعث شد تا ما از انجام این کار با توجه قولهای معتبر مسئولین شوکه شده و در ابهام باشیم که چرا بدون هماهنگی و از همه مهمتر چرا دستور استاندار را بر روی زمین مانده است؟!!
وی ادامه داد :بزودی در صبح سه شنبه 21/2/95 جلسه کارگروه برگزار می شود تا موضوعات مورد پیگیری قرار گیرد.
دبیر کارگروه بیان کرد: عملا تاریخ نشست هییت وزیران 8 اردیبهشت ماه قبل از انتخابات و ابلاغ آن در 15 اردیبهشت یعنی بعد از انتخابات بوده است. و هیچ گونه هماهنگی با مسئولین استان و شهرستان صورت نگرفته است و بنده و دیگر اعضاء شورا از این موضوع کاملا بی اطلاعیم .
دبیر کارگروه مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن بافق تصریح کرد: مهمترین موضوعی که موجبات گلایه مندی را در برداشته باشد بی توجهی به قولهای داده شده به مردم و عدم پایبندی به تعهدات داده شده و علی الخصوص پیگیری های استاندار و مکاتبات وی بوده است.
حسن امیرزاده گفت: جلسه کارگروه صبح سه شنبه این هفته برگزار و جلسه پرسش و پاسخ همان روز بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور کلیه اعضاء در مسجد جامع برگزار می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 2:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بابا ول کنید اینها همش بازی بود تا تنور انتخابات را گرم نگه دارید حالا انتخاباتد تموم شد دوباره بحث 28/5درصدر را مطرح می کنید

داود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 2:29 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای امیر زاده شما طی نامه از جناب روحانی بخواهید که برای پرداخت بدهی های دولت به تامین اجتماعی از مجموعه ی آستان قدس رضوی کمک بگیرد و بعضی از دارایی های آن را به سازمان تامین اجتماعی واگذار کند و دست از سر تنها دارایی بافق-سنگ آهن – بردارد .

امیر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 5:40 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

صباغیان ـ فرماندار ـ امام جمعه ـ شورا ـ مردم کجایید ؟
دوباره حقمان پایمال نشود ـ

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 7:21 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای امیر زاده یا خوابی یا خود را به خواب زدی ، برادر عزیز کدام یک از بند های صورت جلسه اجرا شد ؟ قرار شد هیچ پولی از شرکت برداشت نشود تا طرحها را ه اندازی بشه در صورتیکه در همان سال بیش از 240 میلیارد تومن به صندوق واریز شد در صورتیکه یک صدم این پول در بافق سرمایه گذاری نشد خودتان برت ببینت گندله از سال 88 استارت خورده بعد از هفت سال به نظر من هفت درصدهم پیشرفت نداشته طرح فولاد که پشت اهوی نره ، فقط یک دیوار دور خودشون کشیدن که معلوم نشه کاری نمی کنند والا به خدا بگذارت 5/28 را به فولاد خوزستان وگذار بشه تا بلکن فولاد خوزستان بیاد شرکت را سروسامانی بده این صندوق با مدیریت فعلی غیر از بدبختی برا ی بافق هیچی نداره وباورکنید معدنو رو بودش می برن وطرح ها هم راه اندازی نمی کنن باور نمی کنید ببینت واقعا در چهار سال گذشته چه اتفاق خاصی در معدن افتاده وروند به چه شکلی بوده مطمئن باشید بعداز این هم همین خواهد بود مگر نگفتن سه سال هیچی نگت ما سه هزار میلیارد تومن سرمایه گذاری میکنیم خداوکیلی ببینت چند به صندوق دادن وچند در بافق سرمایه گذری کردنند؟

    سالار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 10:35 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    دم تو گرم با این ادبیات نوشتنت

یادگار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 12:17 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقایان کارگروه و دیگر دلسوزان ! بگذارید به حال خودمان باشیم و فکر کنم قضا و قدر بیشتر برای ما کار کنند تا برخی ها
امید داشت آدمی به خیر کسان ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان

You cannot copy content of this page