جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، خوشبختانه 28/5 درصد از سهام شرکت سنگ آهن بافق دولتی باقی ماند

دسته: اخبار ویژه
۴ دیدگاه
دوشنبه - 20 اردیبهشت 1395

استانداریزد:جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، خوشبختانه 28/5 درصد از سهام شرکت سنگ آهن بافق دولتی باقی مانداستاندار یزد گفت: به منظور جلوگیری از خام فروشی و افزایش ارزش افزوده صنایع جوار معدنی راه اندازی خواهد شد. افتتاح این طرح ها از ضرورت های منطقه است.

سید محمد میرمحمدی ظهر امروز در گفتگویی تلفنی با خبرنگار؛بافق فردا؛ اظهار داشت: واگذاری ۲۸/۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن بافق هیچ خللی در افتتاح و ادامه کار طرح های صنایع جوار معدنی ایجاد نخواهد کرد.
وی با بیان این که را ه اندازی این طرح ها از ضروریت های منطقه است بیان کرد: حمایت خود را تا اتمام طرح ها و بهره برداری از آن اعلام می نماییم. بهره برداری از طرح های صنایع جوار معدنی باعث جلوگیری از خام فروشی و افزایش ارزش افزوده می شود.
میرمحمدی ادامه داد: توسعه منطقه هدف استان و کشور می باشد. طرح ها به تصویب رسیده و مقدمات آن نیز انجام شده است.جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، خوشبختانه 28/5 درصد از سهام شرکت سنگ آهن بافق دولتی باقی ماند.
استاندار خطاب به خبرنگار ما متذکر شد: بگذارید در فضای آرام و با تامین آسایش مردم کارها دنبال شود. خواهشا به این موضوعات دامن نزنید. اطمینان داشته باشید برای پیشرفت شهرستان از هیچ گونه کمکی دریغ نخواهیم کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 - 6:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای استاندار ما خواب اشفته میدیدیم پس اینطور که میگت ما راحت طبق روال گذشته به همراه مسئولینمان بخوابیم از اینکه به فکر ما هستید که ما بد خواب نشویم بسیار بسیار متشکریم !!!
ای امام زمان چرا حالا دیگه ظهور نمی کنی !!!

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 - 9:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اطمینان داشته باشید برای پیشرفت شهرستان از هیچ گونه کمکی دریغ نخواهیم کرد.
از جمله بالا یک حرف و یک کلمه را که حذف کنیدهمه چیز عیان و آشکار میشود

بازگو این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 اردیبهشت 1395 - 8:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ما نظردهندگان یک و دو، همانهایی هستید که احمدی نژاد را معجزه قرن می دانستید، و کاری بر سر مردم و نظام و رهبری آورد که کشور را تا لبه پرتگاه برد، حالا مسولین صادق و راستین را که طی همین دو سال به اندازه هشت سال احمدی نژاد کار کرده اند، مسخره می کنید؟!

داود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 - 3:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

استاندار راست میگه ، جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد . مردم بافق خوابتون را ادامه دهید .

You cannot copy content of this page