بازدید مسئول بسیج کارگری استان یزد از پایگاه نبی اکرم(ص)

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 21 اردیبهشت 1395

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی؛ مسئول بسیج کارگری استان یزد و هئیت همراه با حضور در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از پایگاه نبی اکرم(ص) بازدید کرد.

مسئول بسیج کارگری استان یزد در حاشیه این بازدید گفت: قشر زحمتکش کارگران به ویژه کارگران بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خنثی کردن تلاش دشمنان برای از کار انداختن چرخ تولید در کارخانه ها، طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرات ماندگاری از خود به جا گذاشته اند.

نیک نام با تقدیر از تلاش فرمانده و جانشین پایگاه نبی اکرم(ص) باتوجه به عملکرد این پایگاه در سال 94 افزود: پایگاه نبی اکرم(ص) در استان یزد جز پایگاه هایی محسوب می شود که در تمام برنامه ها قابلیت بسیار خوبی نسبت به سایر پایگاه های هم سطح خود داشته است.

رضایی پور، جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) نیز در گزارشی عملکرد این پایگاه را در سال 94 تشریح و بیان کرد: برگزاری چندین  جلسه حلقه های طرح صالحین، اعزام بسیجیان به مناطق جنگی، حضور در رزمایش های شهرستان و برنامه های هفته بسیج ،  دفاع مقدس و دهه فجر ، برپایی ایستگاه صلواتی در مناسبت های مختلف و جذب نیروی حداکثری …..از جمله اقداماتی است که توسط این پایگاه در سال گذشته انجام شده است.

13

12

11


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page