تشکیل کارگروه در شهرستان بافق یک نعمت بزرگ بود

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 22 اردیبهشت 1395

 به گزارش بافق فردا؛نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل کارگروه مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن بافق یک نعمت بزرگ بود. دیگر شهرستان های استان این امتیاز را ندارند.
حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در نهمین جلسه گزارش دهی کارگروه پیگیری مطالبات شهرستان بافق که شب گذشته با حضور مسیولین در محل مسجد جامع برگزار شد اظهار داشت: با همت و همدلی مردم بافق و بهاباد حماسه ای تاریخی رقم خورد. و این دو شهرستان توانستند با حفظ اتحاد نماینده ای لایق را روانه مجلس نمایند.
وی با بیان این که تشکیل کارگروه مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن یک نعمت برای شهرستان است تصریح کرد:‌این امتیاز در دیگر شهرستان های استان وجود ندارد. و کارگروه با پیگیری جدی سهم قابل قبولی را در توسعه بافق ایفا کرد.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خیلی ها دوست داشتند کارگروهی در کار نباشد. بارها از من خواستند که دستم را از پشت کارگروه بردارم. و حتی اخطارهایی در این باره دریافت کردم. اما مصمم ترازهمیشه از کارگروه مطالبات شهرستان حمایت کردم.
وی ضمن تشکر از همراهی و همدلی امام جمعه، فرماندار،مدیرعامل شرکت سنگ اهن، اعضای شورای اسلامی و نماینده کارگران شرکت سنگ آهن بیان کرد: اگر شهرستان در جهت توسعه اقتصادی قدم برمی دارد به برکت پیگیری تمامی مسیولین است.
زارع زاده از نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی خواست تا با عزمی جدی در حفظ کارگروه مطالبات مردمی تلاش کند. و پشتیبانی برای این کارگروه باشد.
وی گفت:کارهای بزرگی که امروز در شهرستان انجام شده است مرهون وحدت و اتحام مردم می باشد.
نماینده مردم با اشاره به واگذاری ۲۸/۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن بافق عنوان کرد:با توجه به تلاش بسیار اما این سهام واگذار شده است امیدواریم حق و حقوق بافق با این واگذاری پایمال نشود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
نامداري این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 - 2:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خوبه كه مردم دخيلعباس رو شناختند و بهش راي ندادن.

You cannot copy content of this page