حضور رئیس و نایب رئیس هیات ژیمیناستیک استان یزد در شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 23 اردیبهشت 1395

423804958_63897_2812299127617212118
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ” اولین جلسه هیات ژیمیناستیک این شهرستان با حضور نواب رئیس هیات استان ، خرم نایب رئیس هیات استان ، نارگانی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ، ایزدیان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ، کاظمی مدیرعامل باشگاه ورزشی سنگ آهن ، ملکزاده رئیس هیات شهرستان بافق و تنی چند از مربیان و صاحب نظران این رشته ورزشی در دفتر سرپرست این اداره برگزار گردید .

در ابتدای این جلسه نارگانی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ضمن خیرمقدم به حاضرین پیرامون برنامه ریزی و راهکارهای کاربردی برای پیشرفت هرچه بهتر این رشته ورزشی در شهرستان بافق سخنانی ایراد نمود .

محور صحبتها در این جلسه راه اندازی رشته ژیمیناستیک ، برگزاری دوره های آموزشی ، پرورش مربیان ، طرح استعدادیابی و در نهایت راه اندازی سالن اختصاصی زیمیناستیک در بافق بود .

در ادامه این جلسه نواب رئیس هیات استان گفت : خوشبختانه فضای خوبی در ژیمیناستیک استان ایجاد شده است و همگی معتقدیم که رشد این رشته ورزشی بدون همدلی و همراهی با هم میسر نخواهد بود .

رئیس هیات ژیمیناستیک استان یزد در ادامه این جلسه افزود : این هیات آمادگی لازم را دارد که در صورت اینکه سالن اختصاصی ژیمیناستیک در بافق راه اندازی گردد تجهیزات لازم را در اختیار شهرستان قرار دهد و در دیگر زمینه ها نیز همکاری لازم را انجام خواهد داد .

در ادامه این جلسه کاظمی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق آمادگی خود را جهت هرگونه حمایت از هیات شهرستان اعلام نمود و قول مساعد داد که در خصوص تامین مربی و اختصاص سالن ژیمیناستیک تمام تلاش خود را به کار گیرد تا این رشته ورزشی در بافق فعال گردد .

در پایان این جلسه ملکزاده رئیس هیات شهرستان بافق ضمن تشکر از حضور کلیه شرکت کنندگان به راه اندازی این رشته ورزشی در شهرستان تاکید نمود و گفت : امیدواریم با همکاری همه مسئولین شاهد رشد و پیشرفت این ورزش در سطح شهرستان بافق باشیم


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page