گرامیداشت مقام استاد در دانشگاه آزاد اسلامی بافق

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
شنبه - 25 اردیبهشت 1395

مراسم تجلیل از اساتید  دانشگاه آزاد اسلامی بافق به مناسبت روز استاد، برگزار شد.

در این برنامه که به همت معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد، اعضای هیات علمی واحد بافق با حضور در روستای تراب آباد به استماع سخنان حجت الاسلام سید علی طباطبایی مدیر موسسه بیت الرضای بافق پرداختند.

وی در خصوص جاده ولایت و تحقیقات صورت گرفته در مورد مسیر حرکت امام رضا(ع) در ایران برای حاضران سخن گفت.

در این مراسم حسینعلی لازمی _ رئیس واحد بافق _ طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز معلم و استاد، به ارائه گزارشی از وضعیت واحد پرداخت و موفقیت های کسب شده را مرهون تلاش همه کارکنان و اساتید دانست.

در ادامه پس از اقامه نماز مغرب وعشاء؛ طی مراسمی با حضور رئیس و معاون آموزشی و فرمانده بسیج اساتید دانشگاه ، با اهداء هدیه از زحمات اعضای هیات علمی، تقدیر و تشکر به عمل آمد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
کارمند دانشگاه آزاد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 - 10:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای پورفلاح ای کاش موفقیتها را می نوشتید ما که ندیدیم چه موفقیتهایی؟در آوردن صدای کارکنان به خاطر 1-تحقیر2 -بی عدالتی3-کسر حقوق4-ندادن اضافه کاری کارکنان در ایام تعطیلات عید5-فرق گذاشتن بین اساتید و کارکنان در مناسبتها و………..اینها همه افتخارات است. همین افتخارات است که دانشگاه را به این وضع در آورده و کارکنان و اساتید رادلخورده و ناراضی. ما که خسته شدیم از بس شنیدیم رئیس امروز با فلان معاون دعوا کرده ، سرو صدای فلان کارمند کرده.اینها به نظر می رسد افتخار نباشد. آقای پور فلاح حمایت از ظالم خیلی خطر ناکه ( الظلم مرتعه وخیم )تجدید نظر کنیدددددددددددددددددددددددددد

کارمند دانشگاه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 - 11:42 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

گرامیراشت استاد؟در حال حاضر در دانشگاه آزاد نه استادی گرامی داشته میشه نه کارمندی.هدیه ای که تو این جلسه داده شده حق الحضور بوده نه برای گرامی داشت یکساله استاد.چون همه اساتید باید شامل میشدند نه فقط اونهایی که تونستند شرکت کنند

You cannot copy content of this page