هیچ مشکل امنیتی و انتظامی در سطح شهرستان وجود ندارد / چتر امنیتی نیروی انتظامی در همه جا گسترده شده است

دسته: عمومی
۷ دیدگاه
دوشنبه - 27 اردیبهشت 1395

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق:
هیچ مشکل امنیتی و انتظامی در سطح شهرستان وجود ندارد / چتر امنیتی نیروی انتظامی در همه جا گسترده شده است
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق گفت: همشهریان بافقی بدانند هیچ مشکل امنیتی و انتظامی در سطح شهرستان وجود ندارد و چتر امنیتی نیروی انتظامی در همه جا گسترده شده است.
سرهنگ فرهاد بیگلری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار«بافق فردا» در رابطه با پیامی که در چند روز گذشته مبنی بر سرقت ۲۰ کیلو طلا از منزلی در فضاهای مجازی منشر شده است اظهار داشت: اگر فردی بخواهد امورات زندگی، برنامه ها و تصمیم گیری ها خود را بر اساس فضای مجازی استوار کند خودبخود به بیراهه رفته است.
حتی در اخبار و رسانه ملی به دفعات موضوع انتشار اخبار کذب در فضاهای مجازی اعلام شده است. و چه بسیار کسانی که در همین شبکه ها مورد طعمه سارقین قرار گرفته اند.
وی با بیان اینکه در بحث سرقت ۲۶ دستگاه به طور کلی باید نقش ایفا کنند عنوان کرد: از طرف قانونگذار برای این دستگاهها وظایفی تعیین شده که اگر هر کدام به وظایف خود عمل نکنند سرریز آن به حوزه کاری نیروی انتظامی برمی گردد.
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: منکر سرقت در شهر نیستم اما سرقت ۲۰ کیلو طلا از یک منزل خبری است که نمی توان قابل قبول باشد.مردم بدانند و آگاه باشند که مامورین نیروی انتظامی شهرستان فعال و بیدار هستند و امنیت مردم و شهر را برقرار می کنند.
بیگلری با اشاره به فعالیت سایت رسمی پلیس بیان کرد: مردم برای اطلاع از حوادث می توانند به این سایت مراجعه کنند. بعضاْ اخباری که در فضاهای مجازی منتشر می شود باعث ایجاد دلهره در مردم شده و هیچ گونه اعتبار و منبع موثقی ندارد.
وی با بیان اینکه سرقت در مقایسه با سال گذشته در طی این چند ماه سال جدید کاهش یافته است گفت:. هیچ مشکل امنیتی و انتظامی در سطح شهرستان وجود ندارد و چتر امنیتی نیروی انتظامی در همه جا گسترده شده است.
فرهاد بیگلری اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات تابستان و آغاز سفر از مردم خواهشمندیم نسبت به حفظ اموال خود دقت بیشتری داشته و بسترسرقت را برای سارقین فراهم نکنند.
وی با اشاره به این موضوع که مشارکت و همکاری مردم با نیروی انتظامی باعث افزایش امنیت و کاهش سرقت می شود یادآور شد: همشهریان بافقی می توانند در صورت مشاهده هر گونه مورد یا تردد مشکوک با سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند تا در اسرع وقت با حضور مامورین نیروی انتظامی تصمیم گیری و بهره برداری از خبر انجام شود.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: پل ارتباطی ۱۹۷ با شعار «شما پلیس ما باشید » آماده شنیدن انتقاد، شکایت ،پیشنهاد و حتی تقدیر و تشکر از نحوه عملکرد واحدهای انتظامی است.
وي نقش رسانه ها را در کاهش جرايم و پيشگيری از آسيب های اجتماعي مهم ارزيابي کرد و افزود: امروز سایت ها و نشریات با ارسال يک پيام و نکته آموزشی نقش مثبت و بسزایی را در آگاهی جوانان و خانواده ها ایفا می کنند.
فرمانده نیروی انتظامي شهرستان بافق در پايان از زحمات و همکاری مسئولان سايت خبری «بافق فردا» به خاطر ارسال به موقع و صحيح اخبار قدردانی کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
داروغه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 8:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با تشکر از زحمات پرسنل نیروی انتظامی, قصدم از این نوشته جسارت به این عزیزان و زیر سؤال بردن زحمات آنها نیست ولی اینقدر مطمئن و همه چیز را در شکل احسن جلوه دادن ما را یاد کلام داروغه می اندازد که میگفت همه جا امن و امان است آرام بخوابید و یا کلام شخصیتی که می گفت ما از رکود عبور کردیم , خواهشمندیم واقعیت ها را نادیده نگیرید , اینکه هیچ مشکل امنیتی و انتظامی در سطح شهر وجود ندارد !!!!!!???????!!!!?????

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 9:07 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای فرمانده با تشکر از زحماتتون , آیا ساعت 1 بعد از نصف شب ترقه زدن و مردم را ترساندن مشکل امنیتی و انتظامی نیست ? آیا صدای آزار دهنده بلندگوی مراسم عروسی مشکل انتظامی نیست ? آیا پاتوق های سطح شهر مشکل انتظامی. و امنیتی نیست ? آیا فقط باید شاکی وجود داشته باشه تا پیگیری بشه ? آیا نمیشه یکبار برای همیشه برای بعضی موضوعات چاره اندیشی بشه ? آیا برای مراسمات شبانه نمیشه هماهنگی و دریافت مجوزی منظور کرد ?البته ما ناشکری نمیکنیم ودر جریان مشکلاتی که عزیزان نیروی انتظامی دارن هستیم ولی اینجور صحبت کردن هم جای تعجب داره !

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 9:08 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سرهنگ فرهاد بیگلری ….. اظهار داشت: اگر فردی بخواهد امورات زندگی، برنامه ها و تصمیم گیری ها خود را بر اساس فضای مجازی استوار کند خودبخود به بیراهه رفته است.
ودرجایی دیگر می فرمایند:
وی ….. افزود: امروز سایت ها و نشریات با ارسال یک پیام و نکته آموزشی نقش مثبت و بسزایی را در آگاهی جوانان و خانواده ها ایفا می کنند.
فقط درنظر داشته باشین که سایتها تو همون فضای مجازی اطلاع رسانی می کنندپس خواهشا سیاه سیاه نباشین سفید سفیدهم نباشین

همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 9:59 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باتشکر از جناب سرهنگ لازم است یک پیگیری بابت ترافیکی که روبروی میوه فروشی ولیعصر به ویژه در ساعت 9 شب به بعد می شود یه فکری بکنند این اتفاق به دلیل عدم پیگیری توسط مسئولین راهنمایی و رانندگی به طور جدی کم کم تبدیل به یک عادت برای مردم شده و هر شب ما شاهد این قضیه هستیم گاها ماشین ها تا خط وسط خیابان پارک می شود امیدواریم شاهد اتفاق ناگواری در اینده نباشیم پیشنهاد میگردد زمین کنار میوه فروشی که صحبتی است در آینده تبدیل به خیابان شود با همکاری شهرداری فعلا به پارکینگ تبدیل شود تا این مشکل رفع گردد.

ابوالفضل این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 12:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

فقط چند فقره سرقت خانه های مردم و مغازه ها که دستگیری جناب دزد زحمت شده برای براداران پلیس

مهران این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 - 9:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب سرهنگ حداقل میگذاشتی چند روز از این سرقتهای اخیر بگذره، بعد اینجور با قاطعیت میگفتی
“هیچ مشکل امنیتی و انتظامی در سطح شهرستان وجود ندارد”

ن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 - 12:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام و خسته نباشید خدمت کلیه پرسنل نیروی انتظامی. همه ما عادت کردیم دیگران و مقصر بدانیم جز خودمون. اگر همه ما سعی کنیم کمی به فکر شهر و امنیتش باشیم همه چیز درست میشه. امنیت شهر دست همه ماست نه فقط به تعداد خاصی

You cannot copy content of this page