اتمام پروژه محور نوق – بافق در گرو تامین اعتبار است

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
سه‌شنبه - 4 خرداد 1395

فرماندار رفسنجان:

اتمام پروژه محور نوق – بافق در گرو تامین اعتبار است

فرماندار رفسنجان آسفالت و اتمام پروژه محور نوق به بافق را در گرو تامین اعتبار ملی دانست.

حمید ملانوری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پروژه جاده نوق به بافق اظهار کرد: زیرسازی این محور در حوزه استحفاظی کرمان انجام شده اما متاسفانه به دلیل تامین نشدن اعتبار، آسفالت نشده است.

وی ادامه داد: این محور؛ مسیر ارتباطی نوق رفسنجان به بافق یزد بوده که چندین سال پیش از محل اعتبارات ملی در قالب پروژه های ملی و جاده های بیابانی و کویری اعتبار گرفت.

ملانوری با اشاره به اینکه کل این مسیر زیرسازی و تاسیسات جاده ای نیز در این محور احداث شده است، افزود: هم اکنون این محور آماده برای آسفالت است.

وی ادامه داد: آسفالت این پروژه که از محل اعتبارات ملی تامین می شود از سمت استان یزد آغاز شده و کمی نیز از مرز استان کرمان عبور کرده است.

فرماندار رفسنجان تامین نشدن اعتبار را علت توقف این پروژه دانست و افزود: اعتبار ملی در نظر گرفته شده برای این محور تمام شده و باید در سال های بعدی اعتباری برای این منظور در نظر گرفته می شد.

وی عنوان کرد: در سال های اخیر به دلیل مشکلات در بحث اعتبارات و بودجه ها آسفالت قسمت انتهایی این جاده در قسمت استان کرمان انجام نشد.

ملانوری از پی گیری برای تامین اعتبار پروژه گفته شده خبر داد و گفت: در سال ۹۴ اعتبار کمی برای این منظور در نظر گرفته شد و در جریان این کار راه و شهرسازی به دنبال انتخاب پیمانکار است.

وی با ابراز امیدواری برای اتمام عملیات آسفالت محور نوق – بافق در سال جاری، افزود: این پروژه در سفر اخیر رئیس جمهور به استان کرمان به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار شهرستان معرفی شد.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: امیدواریم به زودی با تامین اعتبار باقی مانده این پروژه مورد بهره برداری قرار گیرد.

طول محور نوق – بافق ۷۵ کیلومتر است که ۵۵ کیلومتر این محور از سمت یزد آسفالت شده اما ۲۰ کیلومتر مربوط به استان کرمان با وجود انجام زیرسازی ها تاکنون آسفالت نشده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 خرداد 1395 - 11:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

شاید بدونید:
بخشی از جاده که زیرسازی شده است ، قیر پاشی هم صورت گرفت. ولی چون آسفالت نشد و تردد روی آن صورت گرفت ، قیر استفاده شده هم از بین رفت.
واقعا چه کسی پاسخگوی اینهمه اسراف و حیف و میل بیت المال کشور اسلامی است؟
جواب : خب معلومه. هیچکس پاسخگو نیست. به همین راحتی.

mohsen این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 خرداد 1395 - 12:25 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
قولهای زیادی از مسئولین بابت اتمام این مسیر داده شد اما هیچ کدام در حال حاضر اجرای نشده با توجه به اینکه تمام کارهای زیر سازی و پل سازی در چندین سال پیش انجام شده اما مسئولین با کوتاهی این مسیر مهم از سوی شهرهای کرمان به بافق را از یاد برده اند. با توجه به هزینه های که از بیت المال در این مسیر هزینه شده و غیر قابل استفاده و بسیارخطرناک برای عبور می باشد. از مسئولین مربوطه شهر بافق تقاضا میکنیم پیگیری کنند.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 خرداد 1395 - 12:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باز خداراشكر كه بافق جزاستان كرمان نيست وگر نه چقدر مشکلاتمان بیشتر بود

    ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 خرداد 1395 - 12:53 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    همگان می دانندکه این جاده بیشتربه نفع وبه دردمابافقیهامی خوره تاکرمان ورفسنجانیها.بایدازهمان اول مسئولین بافق بودجه این محورراازدولت می گرفتند

You cannot copy content of this page