معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد: پنجمین نمایشگاه صنایع دستی در مصلی تهران برگزار می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 5 خرداد 1395

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از برگزاری پنجمین نمایشگاه صنایع دستی کشور در مصلی بزرگ تهران خبر داد.
محمدرضا دهقان مهرجردی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بافق فردا گفت: هر ساله ۲۰ خرداد ماه همزمان با روز جهانی صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی برگزار می‌شد اما امسال با توجه به شروع ماه مبارک رمضان از هفدهم خردادماه، زمان برگزاری نمایشگاه به پنجم تا دهم این ماه تغییر پیدا کرده است.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد همچنین از تغییر مکان برگزاری نمایشگاه صنایع دستی خبر داد و اظهار داشت: هر سال نمایشگاه صنایع‌ دستی در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می گردید که در سال ۹۵ با توجه به این‌ که در این تاریخ سالن‌ها در اختیار افراد و سازمان‌های دیگر است، نمایشگاه امسال در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه از ۵ الی ۱۰ خردادماه با حضور ۱۸ استان برگزار می شود و استان یزد نیز مانند دیگر استان های کشور با ۱۸ غرفه در رشته های تراش بر روی سنگ های قیمتی،نمد مالی،نساجی، حصیربافی و… در این نمایشگاه حضور دارد.
دهقان تصریح کرد: دو هنرمند از شهرستان بافق در رشته حصیربافی و پادری بافی بصورت زنده در این نمایشگاه به فعالیت مشغول خواهند بود. و صنایع دستی خود را به فروش می رسانند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page