رئیس جدید دادگستری بافق معرفی شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 10 خرداد 1395

در مراسمی با حضور اعضای شورای تامین و مسوولان محلی، رئیس جدید دادگستری بافق معرفی و مشغول به کار شد.
معاون قضایی دادگستری استان یزد در این آئین به اقتدار دستگاه قضا در چارچوب قانون اشاره و اظهار داشت: قانون برای همه افراد جامعه و برای هر کس در هر کسوت و پست و مقامی باشد به صورت یکسان اجرا می شود و برخورد قضایی باید در چارچوب قانون و مطابق آنچه قانونگذار تعین کردهاست صورت گیرد.
احمد بهمنی اتحاد، همدلی و تعامل بین قضات و مسوولان را رمز موفقیت خواند و گفت: دستگاه قضا یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است که کارآمدی یا ناکارآمدی آن تأثیر بسیاری بر سلامت یا فساد جامعه و دستگاه های اجرایی دارد.
وی همچنین در خصوص ساختمان دادگستری بافق گفت: این ساختمان با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و هیچ مشکلی از لحاظ بودجه و اعتبار ندارد و در نیمه دوم سالجاری به بهره برداری می رسد.
وی از واگذاری بیش از چهار هزار و 500 متر زمین برای ساختمان مسکونی قضات در این شهرستان خبر داد و افزود: این زمین تحویل شده که با تامین اعتبار لازم عملیات ساخت ساز آن آغاز خواهد شد.
فرماندار بافق هم در این آئین گفت: تعامل سه قوه نقش مهمی در پیشرفت و توسعه این شهرستان داشته و دارد.
سید مهدی طلایی مقدم به انتخاب و راه یابی نماینده بومی به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: با این اوصاف شرایط بسیار عالی و ایده آل فراهم شده و باید این فرصت را غنیمت بشماریم.
فرماندار بافق تاکید کرد: باید این شرایط را حفظ و تشدید کنیم تا توفیق خدمت برای عزیزان خدمتگزار و زمینه رفاه ، آسایش و امنیت برای مردم فراهم شود.
در پایان این مراسم از دمیری رئیس پیشین تقدیر و با قرائت حکم آیت ا… لاریجانی، حجت الاسلام سید سعید شاهدی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان بافق منصوب شد.

10/3/95 بافق عسکری


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page