اگر فولاد بافق ایجاد نشود مردم آواره می شوند

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
پنج‌شنبه - 10 تیر 1395

معاون سیاسی وزیر کشور:

شنبه هفته جاری اعضای شورای شهر بافق با مقیمی، قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور، دیدار و گفتگو نمودند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق هدف از این دیدار را درخواست پیگیری مطالبات شهرستان در جریان خصوصی سازی شرکت سنگ آهن، کندی روند ایجاد جوار معدنی ها و… بیان کرد و افزود: در این دیدار ضمن اینکه برخی از مسایل و مشکلات جغرافیایی و تقسیماتی مطرح شد از معاون سیاسی وزارت کشور درخواست شد با عنایت به اعتراضات مردم و مسوولین بافق به روند خصوصی سازی و نیز تشکیل شورای تامین استان در تاریخ ۸/۶/۹۳ در مرکز استان با حضور سردار ذوالفقاری، دبیر شورای امنیت ملی کشور و به تبع آن تنظیم صورتجلسه ۹/۶/۹۳ در بافق و نیز سیر کند پیشرفت احداث جوار معدنی ها و مجموعه کامل فولاد، معاون سیاسی وزیر کشور دستورات لازم را صادر نمایند که خوشبختانه با توجه به شناخت کامل مقیمی نسبت به وضعیت بافق و فولاد کشور مقرر شد پیگیری های لازم از ناحیه وزارت کشور نیز به عمل آید.

محمد عباسی گفت: در این دیدار یکساعته بسیاری از مسائل و مشکلات مربوط به شهرستان مطرح شد که مقیمی و کارشناسان مربوط نیز قول پیگیری و بررسی دادند.

بنابر گفته نایب رئیس شورای شهر یکی از مورادی که شخص مقیمی نیز روی آن تاکید داشت این بود که ایجاد فولاد در کنار معدن بافق از لوازم و واجبات می باشد که اگر ایجاد نشود سرنوشتی مشابه مسجد سلیمان و آوارگی مردم آن را خواهد داشت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
س بلال حبشی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 10 تیر 1395 - 11:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آخه مسلمونای خدا، سوراخ دعا رو گم کرده اید>>>>> آقای سخنگو، که شورای شهرتان یه ریال تخصص ندارد، معاون سیاسی وزیر کشور، چه ربطی به طر حهای جوار معدنی و صنعت و فولاد دارد بنده خدا، هر کی توی تهران وقت جلسه داد، می روید، چرا که ماموریتی پشتش هست، هواپیمای مفتی از پول بیت المال سوار می شوید و خود را هم رده جواد عسکری و مدیران و استاندار و … می دانید که سوار طیاره می شوند، تهران که خانه هم دارید… من یه سوال کوتاه می کنم، طی سه سال گذشته چند بار رفته اید تهران و چه کاری را پیش برده اید؟ هزینه این سفرها چقدر است…. بابا ما رو …فرض نکنید… معاون سیاسی وزیر قول همکاری داده؟؟؟؟ خنده امان نیاندازید… امروزه وزیر مربوط به همان مشکل، کاری پیش نمی برد، این مقیمی وقتی شماها از دفترش رفته بیرون کلی بهتون خندیده…. تو رو خدا یه ذره عقلاتون رو کار بیاندازید.

فتاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 11 تیر 1395 - 3:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

You cannot copy content of this page