رویکرد دولت تدبیر وامید در امر مبارزه با اعتياد ، اجتماعی و مردمی كردن مبارزه با مواد مخدر است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 10 تیر 1395

فرماندار بافق در شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر مطرح كرد:

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر ، شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر بافق با حضور امام جمعه ، فرماندار و مديران دستگاههاي اجرايي شهرستان در فرمانداري بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدا ضمن گراميداشت هفته مبارزه با مواد مخدر ، به اقدامات و تلاش‌های ارزنده نیروی انتظامی در حوزه مقابله با عرضه مواد مخدر و اقدامات مهمی که در شهرستان بافق در خصوص انسداد و کنترل مواد مخدر صورت گرفته است سخناني بيان كرد.

سيد مهدي طلائي مقدم با تاكيد بر هزينه ها ، جانفشانی و رشادت هايي كه توسط ماموران آگاه در مبارزه با این بلای خانمان سوز اعمال شده است ، خاطر نشان كرد : در اين راه افسران و درجه داراني چون شهيدان حبيب خواجه مباركه ، حسين فتاحي و عباسعلي درندي را به نظام اهدا كرديم كه خود گامي در پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر و تامين امنيت كانون خانواده و اجتماع است.

وي افزود : شهرستان بافق از راه هاي مواصلاتي فرعي و مختلف با شهرستان ها و استانهاي همجوار در ارتباط است كه خوشبختانه طي چند سال اخير با نظارت و كنترل نامحسوس توسط پليس مبارزه با مواد مخدر و نيروي انتظامي شهرستان اقدامات و كشفيات خوبي صورت گرفته است.

طلائي مقدم بر لزوم اطلاع رسانی و آموزش همگانی با هدف حساس سازی آحاد جامعه بخصوص خانواده هادر خصوص عوارض و اثرات سوء مواد مخدر تاکید کرد و اظهار داشت : همراهي مردم و همدلي پليس و مسئولان نقش جدي در راستاي مبارزه با مواد مخدر دارد.

وي اجتماعی نمودن و مردمی کردن بحث مبارزه با مواد مخدر وکاهش آسیب های ناشی از آن از اصلی ترین رویکرد دولت تدبیر وامید در امر مبارزه با این بلای خانمانسوز عنوان كرد.

فرماندار بافق با تاكيد بر آموزش در جامعه و اهداف اين شورا در باب پيشگيري از مواد مخدر اظهار داشت: اولين و مهم ترين تجربه براي پيشگيري و جلوگيري از اعتياد به مواد مخدر ” نه گفتن” به مواد مخدر است كه اين موضوع را بايد از خانواده كه نخستين نهاد اجتماعى است كه زندگى جمعى انسان شكل گرفته و مهمترين نقش را در تربیت و آموزش فرزندان دارد آموزش داده و فرهنگ سازي كنيم.

امام جمعه بافق در ادامه به نقش آموزش و پرورش در جلوگيري از اعتياد جوانان به مواد مخدر اشاره كرد و عنوان داشت : آموزشگاهها و مربيان مدارس زشتي و قباحت مصرف مواد مخدر را به دانش آموزان و جوانان گوش زد كنند.

حجت الاسلام سيد جواد سليماني افزود : فرهنگ ديني ما تاكيد دارد براي نجات هر انسان و قومي از زشتي و آلودگي ها بايد آگاه سازي و اطلاع رساني مناسب صورت گيرد.

وي روحانیون را به عنوان تاثیرگذار ترین افراد جامعه برشمرد و گفت : با توجه به جایگاه روحانیون می توان از بیانات آنها برای اطلاع رسانی به اقشار مختلف مردم نهایت استفاده را کرد.

در پايان اين مراسم فرماندار بافق با هدا لوح و هديه از پرسنل خدوم پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تقدير و تشكر كرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 10 تیر 1395 - 5:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
احتراماضمن تشکر،کاشکی برخوردنیروهابامردم بهترمی شد.فکرکنندکه اگرمانندمردم عادی بودندمی توانستندچنین برخوردی داشته باشند.و……….

You cannot copy content of this page