مسکن مهر حق دارد نمایندگانی از خود داشته باشد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 11 تیر 1395

نماینده مردم بافق با بیان اینکه داشتن نماینده حق قانونی مردم منطقه مسکن مهر بافق است گفت: ساکنین مسکن مهر برای پیگیری و بررسی بیشتر مشکلات خود نمایندگانی از بین خود انتخاب کنند.
محمد رضا صباغیان شب گذشته در نشست هم اندیشی مردم و ساکنین منطقه مسکن مهر که با حضور تعدادی از مسئولین شهر و مردم در محل مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد اظهار داشت: نفس کار دور هم نشستن باعث وحدت و شناخت مشکلات می شود و با همگرایی راحت تر می توان به اهداف دست یافت.
وی بیان کرد: گرچه پاسخگویی هیئت مدیره به مردم در رابطه با آنچه تاکنون اتفاق افتاده مهم و ضروری است اما باید از نو حرکت کرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر بستر کار برای پیگیری مشکلات فراهم است تصریح کرد: نشست امشب می تواند در راه سازندگی و رفع مشکلات موثر باشد.
صباغیان اشاره ای نیز به تشکیل یک مجمع و انتخاب نمایندگانی ازبین ساکنین این منطقه داشت و عنوان کرد:به منظور حل مشکلات چاره ای جز انتخاب نماینده نیست باید اختلاف سلایق کنار برود و تصمیمات جدی تر گرفته شود.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت منطقه مسکن مهر به دلیل اینکه یکی از پر جمعیت ترین مناطق شهر بوده و تردد خودرو و موتورسیکلت نیز در آن زیاد است باید مورد توجه ویژه نیروی انتظامی قرار گیرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page