حضور باشکوه مردم دیار دارالشجاعه بافق در راهپیمایی روز جهانی قدس

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 11 تیر 1395

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همگام با سایر نقاط میهن اسلامی و مسلمانان روز دار در سراسر جهان، راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم مومن و وفادار به ارزش های اسلامی و آرمان های الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی بافق از محل بسیج به سمت مسجد جامع این شهر برگزار و فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» در آسمان این شهرستان طنین انداز شد.

مردم روزه دار شهرستان بافق با حضور باشکوه و حماسی خود در آفتاب سوزان این شهر بار دیگر بر عهد خود با امام راحل پایبند و با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و قدس شریف تجدید بیعت کردند.

در راهپیمایی امروز اقشار مختلف مردم ولایتمدار دارالشجاعه بافق اعم از زن، مرد، پیر و جوان ، دانشجو، دانش آموز، معلم و کارمند، کشاورز، بازاری و … شرکت کرده و همه یک صدا ویک دل حمایت خود را از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را از استکبار جهانی، رژیم غاصب اسرائیل و آل سعود را فریاد زدند.

راهپیمایان در پایان این مراسم با حضور در مسجد جامع بافق ضمن قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در نماز جمعه این شهرستان شرکت نمودند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
یاری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 12 تیر 1395 - 8:11 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

یعنی خجالت نمی کشید از این سایت داری!!!؟؟؟؟ این خبره ؟؟؟؟ بدون عکس!!!!

You cannot copy content of this page