پایگاه های جمع آوری زکات فطریه و کفاره

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 14 تیر 1395

باسمه تعالی

كسی كه برای كمك به برادر خود و سود رساندن به او اقدام كند،پاداش مجاهدان در راه خدا به او داده خواهدشد

جامعه معلولین بافق از سال 1381 تحت نظارت بهزیستی شهرستان با هدف خدمات رسانی به معلولین بافقی تاسیس شده است که هم اکنون بیش از 731 نفر از معلولین تحت پوشش و خدمات رسانی این موسسه می باشند که برخی از اهداف و اقدامات این موسسه در خدمات رسانی به معلولین عبارتنداز:

برنامه ریزی و اقدامات لازم در مسیر پیشگیری از به وجود آمدن معلولیت جدید در اجتماع

درمان برخی از معلولیتهای  هزینه بر ولی قابل درمان مثل کاشت حلزون برای ناشنوایان

پرداخت هزینه درمان به افرادی که هزینه درمان آنها بسیار بالا می باشد

برگزاری اردوهای زیارتی سیاحتی جهت ایجاد انگیزه نشاط و شادابی در بین معلولین

تشکیل تیمهای ورزشی مختلف ویژه معلولین

تهیه سبد مواد غذایی و کالا و جهیزیه ویژه افراد نیازمند.و…

ازآنجایی که موارد اشاره شده و بسیاری موارد دیگر نیاز به بودجه می باشد و درآمد این موسسه کفاف هزینه های بالای معلولین را نمی دهد دست یاری به سوی شما شهروند عزیز و نوع دوست دراز کرده و خواستار یاری ما در این راه هستیم.

چندسالی است این موسسه با مجوز رسمی بهزیستی اقدام به جمع آوری زکات فطره و کفاره و توزیع آن بین افراد نیازمند نموده است . امسال هم درنظر داریم با توکل بر خدا این کار را انجام دهیم. می طلبد شما همشهریان همچون سالهای گذشته در این کار مارا یاری رسانید.

مزایای دادن زکات فطریه و کفاره به این موسسه

الف) باتوجه به اینکه برخی معلولین علاوه برمعلولیت با بیماری هم دست درگریبان هستند وهزینه درمان هم دارند لذا دراولویت قراردارندب) این موسسه با بکارگیری مددکارهای آموزش دیده قبل از پرداخت هرگونه کمک ابتداء برای آنها پرونده مددکاری تشکیل داده و بابازدیدهای سالانه اشرافیت کامل بر اوضاع و احوال آنها دارندج) کمکهای این موسسه به نیازمندان بصورت تخصصی درحوزه درمان اثربخش سپس تهیه سبدغذایی صورت می گیردد) درصورتی که شهروندان خودشان اقلام به پرداخت زکوه فطریه نمایند قطعا ممکن است یک نیازمند مشهور از چندین نفر فطریه دریافت کند و نیازمندی که با سیلی صورت خود را سرخ نگهداشته مورد کمک قرار نگیرد

محلهای جمع آوری زکات فطریه و کفاره توسط جامعه معلولین بافق

1- دفتر این موسسه واقع در بلوار وحشی بافقی پشت اداره پست ساختمان سابق دخانیات.   2- پارکینگ جلوی اداره پست.3-بلوار وحشی بافقی بعد از داروخانه دکتر تشکری    4-  صحن آستان مقدس امام زاده عبدالله.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page