بهره برداری از ۲ مدرسه خیری در بافق

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
سه‌شنبه - 15 تیر 1395

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق ضمن قدردانی از تمامی خیرین مدرسه ساز كه با هزینه های شخصی اقدام به ساخت مدرسه كرده‌اند ‌گفت: انشاءالله مدارس خیری مهندس ابراهیمی و مهندس معظمی در مهرماه سالجاری به بهره برداری می رسد.
علی اصغر رنجبر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار «بافق فردا» با بیان اینکه زمین های مناسبی با كاربری آموزشی وجود دارد اظهار داشت: خیرین می توانند در این زمین ها مدرسه بسازند تا دانش آموزان از فضای آموزشی مناسب بهره مند شوند.
وی بیان کرد: مدرسه دخترانه طلوع و همچنین شهید اکرمی در سال تحصیلی جدید به مدارس خیری ابراهیمی و معظمی منتقل می شوند .
رییس آموزش و پرورش بافق در ادامه از احداث ۴ مدرسه خیری دیگر خبر داد و عنوان نمود: کمک اولیه یعنی همان ۳۵ درصدی خیری با تامین میلگرد به مبلغ ۲ میلیارد ریال از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی برای شروع ساخت چهار مدرسه مهیا شده است و بزودی با پیگیری و انجام روند اداری ، مدرسه بنت الهدی صدر واقع در کوی مناجات توسط خیرینی شروع به ساخت می شود.
وی دربخشی دیگر ازسخنان خود در پاسخ به این سوال که ساکنین مسکن مهر ادعا دارند که مدرسه برکت متعلق به این منطقه است متذکر شد: قبل از احداث و ساخت منازل مسکن مهر این مدرسه توسط موسسه خیری برکت ساخته شده است و بدلیل کم بودن کلاس های آن امکان تشکیل دبستان عادی وجود ندارد .
لیکن به دلیل اهمیت موضوع و ضرورت امر، پیشنهاد ساخت مدرسه 12 کلاسه مهندس ابراهیمی در این منطقه داده شد که بحمدالله در مراحل پایانی ساخت می باشد .
رنجبرضمن تشکر اززحمات مسئولین امر گفت: با پیگیری فرماندار و نوسازی استان بزودی ساخت یک مدرسه جنب بلوار ایت الله میرغنی زاده درست در منطقه مسکن مهر آغاز می شود.
رییس آموزش و پرورش در پایان از مردم دارالشجاعه و خیر بافق خواست تا با توجه به کمبود فضای آموزشی این اداره را در رفع مشکلاتش یاری دهند.
وی متذکر شد: در بعضی از نقاط شهر بدلیل تراکم بالای دانش آموزی هنوز مشکل کمبود فضا وجود دارد .
این مقام مسئول گفت : طی ماههای اخیر برای ساخت مدرسه پیگیری های جدی از سوی مدیریت آموزش و پرورش و مسئولین شهرستان بویژه فرماندار صورت گرفته که انشاءالله بزودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد .
علی اصغر رنجبر در پایان از مساعدت خیرین بزرگوار مدرسه ساز ، فرماندار، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی و اداره کل نوسازی مدارس استان و مدرسه یاران شهرستان قدردانی نمود .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
سلام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 16 تیر 1395 - 2:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مگر آقای ابویی فولاد بافق اولین محموله میلگرد را ندادند که اعلام نمیکنید ـ چرا فقط سنگ آهن بافق گفته میشود ـ. نمیدونم چرا آقای رنجبر این خیر محترم و این نکته مهم را فراموش کردندـ

سلام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 20 تیر 1395 - 11:19 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای ابویی تاکنون کمک های زیادی به طور نامحسوس به شهر کردند ولی شرط ایشان برای کمک گمنامیست خدا خیرشان بدهد بنده از کسانی هستم که مشمول این کمک بابت ارگانی شده ام و کمک ایشان از بودجه شخصی هست نه دولتی مثل سنگ آهن.

You cannot copy content of this page