ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق نیازمند تأمین بودجه ملی است

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
پنج‌شنبه - 17 تیر 1395

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق با اشاره به ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی در بافق گفت: با توجه به وضعیت مالی شرکت سنگ آهن ساخت بیمارستان در گرو تأمین بودجه از طریق طرح ملی است.
به گزارش بافق فردا؛دکتر مسعود دانشی درشانزدهمین جلسه مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق با موضوع «بررسی پروژه های صنعتی – معدنی و بهداشت و درمان» شهرستان که با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی در محل هتل علمدار برگزار شد اظهار داشت: برای ساخت بیمارستان که یکی از ضروریات شهرستان است با استفاده از بودجه‌های استانی و شهرستانی این طرح عملی نخواهد شد و نیازمند تامین بودجه از طرح ملی است.
وی با بیان اینکه با پیگیری نماینده سابق در مجلس شورای اسلامی یکدستگاه آمبولانس تویوتا به اورژانس ۱۱۵ بافق تخصیص داده شده است افزود: به منظور تقویت ناوگان امداد و با پیگیری‌های مجدد رییس اورژانس استان و با توجه به نیاز این مرکز یک دستگاه آمبولانس دیگر به ناوگان امداد و اعزام شهرستان تا پایان ماه جاری اضافه می شود.
دانشی ادامه داد: اما با توجه به اینکه آمبولانس های گرمسیری در وزارتخانه در حال تخصیص است و شهرستان نیز یکی از مناطق گرمسیری کشور به شمار می رود انتظار است که با پیگیری این نوع آمبولانس به بافق تعلق گیرد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق با اعلام این خبر که اورژانس منطقه سبزدشت از اول شهریوربه صورت تمام وقت ارائه خدمت می کند عنوان کرد: نیازدیگر شهرستان اختصاص کد دوم شهری است که تا پایان سالجاری این کد به روستای مبارکه تخصیص داده می شود و روستاهای قطرم، شادکام و شرکت سنگ آهن را پوشش خواهد داد.
وی در رابطه با صدور مجوز داروخانه در سطح شهرستان بیان کرد: در حال حاضر ۵ داروخانه در بافق در حال ارائه خدمات به همشهریان است و تا پایان شهریور نیز مجوز داروخانه شبانه روزی شهرستان صادر می شود. و بااین روند نگرانی برای دانشجویان داروساز بافقی به وجود آمده است که می توان با متوقف نمودن صدور مجوز داروخانه به این نگرانی خاتمه داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 17 تیر 1395 - 8:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ما که 4 تا داروخانه بیشتر ندیدیم
اون یکی کجاس؟؟؟؟؟

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 18 تیر 1395 - 2:01 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بجای آن چندتامسجدبسازنندکم داریم

پسر شجاع این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 18 تیر 1395 - 3:54 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

1-داروخانه دکتر تشکری .2-داروخانه دکتر زینلی که معروف است 3-و داروخانه دکتر پیمایی روبروی بانک رفاه و 4-داروخانه دکتر حمزه پارکینگ شهرداری کنار انصارالحسین5- و داروخانه دیگر جلوی درب بیمارستان ولی عصر

بنده خدا. این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 20 تیر 1395 - 3:01 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ایجاد داروخانه ها کار بسیار خوب و رفاه حال مردم است.قبلا انحصاری و برای یک نسخه گرفتن باید زیاد معطل میشدیم. دست مریزاد و خدا قوت.

You cannot copy content of this page