اول شهريور، آخرين مهلت ارسال آثار به جشنواره پیامک رضوی یزد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 26 مرداد 1391

وب سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نوشت:

مدیر اجرایی سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی یزد بادعوت از عموم علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره گفت: آخرين مهلت ارسال آثار به اين جشنواره اول شهريور ماه سالجاري است.

احمدذاکری  گفت: در راستاي برگزاري دهمين جشنواره بين المللي امام رضا(ع) سومين جشنواره پيامک ادبي با موضوع فرهنگ رضوي در تمامي استان هاي کشور از جمله یزد، همزمان با دهه کرامت و ميلاد باسعادت امام هشتم شيعيان برگزار مي شود.
وی افزود: علاقه مندان مي توانند با تکيه بر موضوعاتي از قبيل حال و هواي عرفاني بارگاه و صحن و سراي حضرت امام رضا(ع)، زندگي نامه آن حضرت، سفر تاريخي ايشان به ايران، تمثيل ها، نقل ها، روايت هاي تاريخي و غيره آثار و توليدات ادبي خود را از طريق پيامک به شماره 100030351 ارسال کنند.
مدير اجرايي سومين جشنواره پيامک رضوي اظهار داشت : متن پيام ارسالي بايد بين 25 تا 150 کاراکتر بوده و به فارسي تايپ شده باشد و درج نام و نام خانوادگي، نام استان و شماره تماس ثابت، همراه با کد شهرستان در انتهاي پيامک ها الزامي است.
وي تأکيد کرد: چنانچه پيامکهاي دريافتي حايز شرايط ذکر شده باشند، پس از بررسي و تفکيک و تشخيص اوليه توسط هيئت داوران منتخب شده و سرانجام از نفرات برگزيده تقدير به عمل خواهد آمد.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page