انتخابات سومین دوره هیئت مدیره شرکت تعاونی اعتبار ثامن کارگران شهرستان بافق برگزار شد

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 21 تیر 1395

مدیرعامل شرکت تعاونی اعتبار ثامن کارگران شهرستان بافق از برگزاری انتخابات سومین دوره هیئت مدیره این شرکت تعاونی خبر داد.
علی محمد رنجبر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار «بافق فردا» اظهار داشت: مجمع عمومی عادی نوبت دوم شرکت تعاونی اعتبار ثامن کارگران شهرستان بافق برگزار گردید.
وی عنوان کرد: این مراسم روز شنبه ۱۹ تیرماه با حضور بالغ بر ۱۳۰ نفر از اعضای شرکت تعاونی در محل مسجد شهرک آهنشهر برگزار شد .
رنجبر ادامه داد: از بین ۱۴ کاندیدای ثبت نامی ۵ نفر به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و یک نفر نیز به عنوان بازرس انتخاب شدند.
مدیر عامل شرکت تعاونی اعتبار ثامن کارگران شهرستان بافق در پایان این گفتگو از حضور پرشور و بی سابقه اعضای شرکت تعاونی در انتخابات این دوره تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است: علی محمد رنجبر، محمود ملاحیدری، احسان مراددشتی، محمد باقر دهستانی و سعید فتاحی در انتخابات مذکور به ترتیب با کسب بیشترین آرا برای یک دوره سه ساله به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب گردیدند.
مجتبی فتاحی نیز به عنوان بازرس این شرکت تعاونی برای یک دوره یک ساله انتخاب شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی اکبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 22 تیر 1395 - 12:24 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا عالیه صندوق خوبیه ممنون از مدیریتش

فتاحی بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 26 تیر 1395 - 10:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
ضمن تشکر از اقای علی محمد رنجبر بابت مدیریت خوب و زحمات فراوانی که جهت رشد و بقای این شرکت تعاونی انجام می دهند، به منتخبین این دوره تبریک عرض مینمایم.امیدوارم موفق و موید باشند

You cannot copy content of this page