دهمین جلسه ارائه گزارش کارگروه پیگیری مطالبات مردم بافق برگزار می شود

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 23 تیر 1395

دهمین جلسه ارائه گزارش کارگروه پیگیری مطالبات مردم بافق برگزار می شود

به گزارش بافق فردا؛ دبیر کارگروه پیگیری مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی از برگزاری دهمین جلسه ارائه گزارش دهی کارگروه پیگیری مطالبات مردم بافق و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی خبر داد.

حسن امیرزاده گفت: این جلسه شنبه ۲۶ تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد جامع برگزار می شود.

گفتنی است : این جلسه با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق، اکبر نوروزی مدیرعامل صندوق بازنشستگی و دیگر اعضاء کارگروه به منظور گزارش دهی روند پیشرفت صورتجلسه ۹/۶/۹۳ برگزار می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
داود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 23 تیر 1395 - 12:09 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

تو این مملکت هیج جاش جلسه از جلسه نمی افته . آخرش چه سود ؟؟؟ رئیس جمهور قبلی مثل قوم مغول همش در حال لشکر کشی به این شهر واون شهر وبرگزاری جلسه بود و این یکی هم خو یه ذره تکونی به خودش نمیده که لااقل نپوسه . آخرش هم مملکت اینجوری داری به باد فنا میره . شماها هم بیخیال این جلسات شوید و اگه واقعا میخوایید یه اقدام عملی برای این مردم کنید وملت را باجلسه سرکار نذارید .

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 24 تیر 1395 - 8:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

رئیس جمهور قبلی درد بلاش بخوره تو سر اینایی که فقط بلدن حقوقهای نجومی از جیب ملت بر دارند (شما بخوانید مییییییییییییدزدند) داودی جان تو هم زیاد خودتو جر نده این دولت هم گلی به سر مردم نزده بجز وادادگی سیاسی و عجز و کرنش در برابر قدرتها و چندتا کار نجومی دیگر…..

You cannot copy content of this page