جلسه مجمع نمایندگان استان یزد با همراهی استاندار در محل دفتر نوبخت معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری برگزار گردید

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 26 تیر 1395

به گزارش بافق فردا؛ در این جلسه در خصوص مسایل کلی استان از جمله کم آبی ، جذب کامل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بحث و تبادل نظر گردید.

در ادامه این دیدار نمایندگان مشکلاتی از حوزه انتخابیه خود را مطرح نمودند.

محمد رضا صباغیان نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت:در خصوص جلو گیری از خام فروشی در جهت اجرای شدن اقتصاد مقاومتی پیشنهاد می گردد آن دسته ازمجموعه های خصوصی و دولتی که از معادن در استان بهره برداری می نمایند موظف گردند در مجاورت این منابع خدادادی اقدام به سرمایه گذاری نموده و با ایجاد مجموعه های جوار معدنی از خام فروشی محصولات جلوگیری به عمل آید تا باعث رونق اقتصادی بیشتر منطقه نیز شود.

وی همچنین در خصوص حمایت از سرمایه گذاری در بخش تولید در مناطق محروم پیشنهاد داد نهادی به صورت مستقیم متولی رفع مشکلات آنها گردد تا باعث سهولت در رفع مشکلات پیش رو شود و سرمایه گذاران بتوانند با دلگرمی بیشتر به سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته بپردازند.

درادامه نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه ضمن تشکر از همراهی و مساعدت سید محمد میر محمدی استاندار در خصوص تخصیص تامین اعتبار از منابع ملی درجهت تکمیل بزرگراه ها و پروژه های بهداشتی درمانی حوزه انتخابیه با توجه به محرومیت این حوزه از نوبخت درخواست مساعدت بیشتری نمود.

گفتنی است: دستور چندین نامه که از فرمانداری های حوزه انتخابیه به دفتر نماینده حوزه مهریز ارسال شده بود در این جلسه اخذ گردید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page