هنرمندان بافقی در طرح شناسنامه دارنمودن هنرمندان ثبت نام کنند

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
شنبه - 28 مرداد 1391

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق بیان کرد: طرح شناسنامه دار کردن هنرمندان برای نخستین بار در استان یزد به اجرا گذاشته شد و در این راستا اقدام به نصب بنر و فرخوان در سطح شهر، برای اطلاع رسانی نمودیم.

عذرا کریمی ادامه داد: هدف از این طرح؛ ساماندهی هنرمندان شهرستان، حمایت های مادی و معنوی از این قشر و همچنین شناخت هنرمندانی که از قبل آثار خود را در جشنواره ها ارائه نموده و یا افردی که هنوز گمنام هستند عنوان کرد.

وی با دعوت از کلیه هنرمندان برای ثبت نام دراین طرح، خاطرنشان کرد: کلیه هنرمندان در زمینه های؛ تئاتر، خوشنویسی، موسیقی و کلیه هنرهای تجسمی و به تبع صنایع دستی را نیز که بخشی از این صنایع محسوب می شود را می توانیم تشکیل پرونده بدهیم تا در برنامه های بخصوص در دسترس باشند و بتوانیم از آنها بهره ببریم.

وی با بیان این نکته که شناخت شهدای هنرمند نیز از جمله اهداف این طرح بوده است، افزود: تشکیل پرونده برای هنرمندان به منظور دسترسی و اطلاع رسانی سریع برای برنامه های مختلف نیز از دیگر اهداف این طرح است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق با اشاره به این نکته که این طرح در طول سال ادامه داد، خاطرنشان کرد: تا کنون 54 نفر در شهرستان در این طرح ثبت نام کردند و مدارک مورد نیاز را تکمیل کردند و امیدوارم سایر هنرمندان نیز در این خصوص اقدام نمایند.

کریمی، در پایان صحبت ها در بیان اهداف مدنظر، گفت: امیدوارم بتوانیم توسعه و گسترش فضاهای فرهنگی هنری و بویژه فضاهای هنری را ارتقا بدهیم و این با همکاری و ثبت نام هنرمندان بافقی میسر است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page