تغییر در وسعت حوزه انتخابیه مهریز در اولویت است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 31 تیر 1395

نماینده مردم ابرکوه در مجلس:

تغییر در وسعت حوزه انتخابیه مهریز در اولویت است

نماینده مردم ابرکوه در مجلس مهمترین اولویت این حوزه را تغییر در وسعت حوزه انتخابیه دانست و گفت: در تلاش هستیم تا این امر محقق شود.

محمد رضا صباغیان بافقی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان ابرکوه با اشاره به وسعت وسیع حوزه انتخابیه مهریز اظهار داشت: وسعت این حوزه باعث می شود تا نماینده نتواند به مشکلات در اسرع وقت رسیدگی کند.

وی با بیان این که وظیفه اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانونگذاری و نظارت است عنوان کرد: پرداختن به مسائل حاشیه ای و فرعی باعث می شود نمایندگان از وظیفه اصلی خود غافل شوند.

نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز افزود: مسئولین دستگاهها درصدد پیگیری مشکلات خود باشند و آن را مکتوب به نماینده ارسال نمایند.

صباغیان اشاره ای به اوضاع اقتصادی دولت داشت و متذکر شد: نباید از دولت توقع کمک داشت چنانچه دولت در شرایط کنونی بتواند برای مصارف جاری خود تامین اعتبار نماید شاهکار کرده است.

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید وضعیت کنونی تبدیل به فرصت شود و از سرمایه گذاران عمده برای سرمایه گذاری در بخش مختلف استقبال بعمل آید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
حقوق کارگر معدن را نمی‌دهند و او را شلاق می‌زنند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 2 مرداد 1395 - 11:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس از مشهد، حسن رحیم‌پور ازغدی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر که در حرم مطهر رضوی برگزار شد با اشاره به گرامیداشت سالروز فرارسیدن برگزاری اولین نماز جمعه، اظهار کرد:حقوق کارگر معدن را نمی‌دهند و او را شلاق می‌زنند، اما این مردکی که مسئول است 70 میلیون ماهی حقوق می‌گیرد، آیا مردم بچه‌های خود را فدا کردند که شما سرِ کار بیایید؟ مردم این کار را کردند که احکام اسلام محقق شود، در نماز جمعه مسائل مختلف باید رسانه‌ای شود، مسئولان باید هر هفته به نماز جمعه بیایند و پاسخگوی مردم باشند نه اینکه صف اول بنشینند و دوربین‌ها آن‌ها را نشان دهند.

You cannot copy content of this page