نماز جمعه پایگاه تقویت نظام است /نگاه کارآفرینی شهرستان به معادن نباشد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 1 مرداد 1395

امام جمعه بافق:
نماز جمعه پایگاه تقویت نظام است /نگاه کارآفرینی شهرستان به معادن نباشد
امام جمعه بافق گفت: اقامه نماز جمعه در بیش از نهصد شهر کشور موجب تقویت نظام و همبستگی و وحدت مردم و مسئولان شده است .

امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت سالگرد اقامه اولین نماز جمعه بعداز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: اقامه نماز جمعه در بیش از نهصد شهر کشور موجب تقویت نظام و همبستگی و وحدت مردم و مسئولان شده است .
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با بیان اینکه برگزاری نمازجمعه و حضور مردم در نماز جمعه از حضور همه ی کشورهای عربی بیشتر است خاطر نشان کرد: وظیفه ائمه جمعه کشور دعوت مردم به اتجاد و یگانگی است و باید مسائل به طوری مطرح شود که خدشه ای به اتحاد ملی نزند.
وی با اشاره به انتخاب آیت الله طالقانی از سوی امام به عنوان اولین امام جمعه کشور تصریح کرد: سنگر نماز جمعه در طول دفاع مقدس پشتوانه ای معنوی برای رزمندگان اسلام بود .
امام جمعه بافق همچنین با اشاره به دیدگاهها ی مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از دولت ها بعد از انقلاب خاطر نشان کرد:نماز جمعه پایگاه وفاق و دوستی و ارائه نقطه نظرهایی است که باید از آن استفاده شود.
وی با تشکر از حضور باشکوه مردم در نماز جمعه به دیدگاههای مسئولان نظام در زمینه اوضاع ترکیه اشاره کرد و گفت: هماهنگی و انسجامی که در ارائه دیدگاههای مسئولان نظام در زمینه مسائل ترکیه بیان شد موجب تقویت نظام ، انقلاب و ایجاد وحدت و همدلی است .
سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به روز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای اشاره کرد افزود:کشور ایران از لحاظ منابع داخلی و سرمایه های خدادادی و میراث فرهنگی غنی است .
وی با بیان اینکه باید اقتصاد کشور بر مبنای تولیدات داخلی باشد خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیتهای داخلی و منابع موجود و ایجاد کارآفرینی در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است .
امام جمعه بافق خاطر نشان کرد: نگاه شهرستان بافق در زمینه توسعه و آبادانی باید نگاهی غیر از معادن باشد و بیشتر به سمت وسوی کشاروزی سوق داده شود.
وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام با پیشرفت های اقتصادی و علمی کشور مخالفت می کنند خاطر تصریح کرد: اگر تولیدات داخلی استاندار باشد می تواند با رونق اقتصاد توطئه های دشمنان را د ر این زمینه خنثی کند.
سلیمانی درادامه با اشاره به فیش های نجومی برخی از مدیران گفت: این موضوع شامل همه ی مدیران نظام نمی شود و در این راستا باید برسی بیشتری انجام شود تا پول هایی که از بیت المال خارج شده است برگردانده شود.
امام جمعه بافق با بیان اینکه این پول ها جایگاه شرعی ندارد و حرام است گفت : دولتمردان و مسئولان در این زمینه تلاش کنند تا این افراد شناسایی و پول بیت المال برگردانده شود.
گرامیداشت 17شوال روز سالروز جنگ خندق و روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و تاکید بر اهمیت توجه به سلامتی و ورزش به ویژه برای جوانان ، تجلیل از دانش آوز بافقی برای کسب رتبه دوم جهانی در المپیاد ریاضی و تبیین آداب قرائت قران و اثرگذاری آن در زندگی روزمره و ضرورت انس با قران و… از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
ی چیز بگم و برم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 3 مرداد 1395 - 11:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حیف که زبان سرخ ،سر سبز را بر باد میده
وگرنه با این زبان سرخ می شد ،…….

You cannot copy content of this page